Pagina's

maandag 31 oktober 2011

mijn zoontje en twee jubileum doosjes

Hoi Allemaal,

Hier een foto van onze brokkenpiloot, donderdagmiddag is hij op school gevallen en heeft op twee plekken zijn rechter arm gebroken en hij is ook rechts. Het waren twee lelijke breuken en ze wilden hem opereren, maar Mike (6 jaar) wilde geen nachtje blijven en omdat hij zo stoer en flink was gingen ze het proberen zo te zetten. Maar als dat niet in 1x lukte of het stond niet goed dan moest ie alsnog geopereerd worden. Hij was zo dapper en flink, hij gaf een brul en er liep 1 traantje over zijn gezicht (moeders trok wit weg en voelde haar maag omkeren en het zweet brak uit hihi) Dus ik ben zo trots op hem. Na de controle foto bleek 1 bot goed te staan en de tweede breuk stond niet helemaal goed maar de stand was wel acceptabel, dus nu is het even afwachten tot donderdag of het dan nog steeds goed staat anders moet ie alsnog geopereerd worden. Maar we denken positief dus we gaan ervan uit dat ie gewoon ander gips krijgt (mag ie eindelijk een kleurtje uitkiezen). Ik moet hem nu met alles helpen, dus hij zei al heel lief: "Mam ik kan nu niks doen hè, dus nu ben jij mijn slaaf"
Hahaha ja hij weet het leuk te brengen hoor.

Dan nu twee doosjes die ik vorige week al gemaakt had. Twee van mijn collega's zijn 12 1/2 jaar bij de zaak, dus heb ik een verrassingsdoosje voor ze gemaakt, ze zijn bijna hetzelfde maar toch met wat verschillen erin. Ik had marsepeinen moorkoppen gevonden, die vond ik zo schattig en daarom heen heb ik het doosje gemaakt.

En zo is de binnekant van de doosjes, met het lekkere gebakje erin.

groetjes Linda

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een dapper ventje linda mag je trots op zijn.
je twee doosjes zien er prachtig uit, weer super gemaakt.

groetjes karin

Greet van Maurik zei

Hallo Linda,
Wat een super ventje zeg, en wens hem maar het beste met z'n arm.
dan nu je creatie, heel leuk gedaan , mooi hoor.

Groetjes Greet

majo zei

Jeetjtje wart een kanjer. Hopelijk komt het goed ,en zit dat botje niet tegen.

En je doosjes zien er prachtig uit . Groetjes Majo

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

oh wat erg voor uw zoontje, maar een mama als slaaf hebben, lijkt wel leuk :-)) En wauw wat een dappere zoon, ik zou dus ook niet goed worden vrees ik, een mama kan dat niet aan hé :-)

Mooie doosjes heb je gemaakt !

Groetjes, Jaimie

Unknown zei

oh Linda! I'm sorry about your little one and will pray he doesn't have to have surgery. He is so cute! Love the red hair!! Your boxes are great! Hugs, Shelley

Marian zei

Stoere sterke zoon heb je, nu maar hopen dat het donderdag goed zit.
En wat een mooie attenties heb je gemaakt
Groetjes

Kirsty Vittetoe zei

That is adorable and unique, thanks for sharing!
Hey, a new Pixie giveaway starts today, we have 4 prizes this round, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hallo "slaaf", wat een kanjer is je zoon, ik hoop dat het donderdag goed is en opereren niet nodig is.
Het doosje ziet er prachtig uit, leuk de moorkop van marsepein.

groetjes jolande

Willy's creations zei

Wat een leuk stoer ventje heb je...enig...trouwens leuk doosje heb je weer gemaakt.

Groetjes,Willy

Kaartenkraam zei

Zo wat een stoere bink, want een breuk zetten is ontzettend pijnlijk! Beterschap met hem en sterkte met de 'slavernij'*lol*
Je doosjes zijn prachtig geworden en de inhoud lijkt me overigens ook niet te versmaden.

groetjes van Ank

anneke's creaties zei

wat een dapper ventje heb je, en nou maar hopen dat het donderdag goed zit en dat hij een mooi kleurtje gips mag uitzoeken,
je doosjes zijn trouwens suuuuuuuuuper,
en de inhoud zullen ze zeker waarderen,
want dat ziet er erg lekker uit
succes donderdag.

groetjes anneke

Angela zei

Je mag zeker trots zijn op je brokkenpiloot...wat een bink zeg!!! Duimen dat er donderdag een mooie roze (hahaha) gipslaag over kan.
De doosjes zijn helemaal geweldig Linda....
grt Angela

Riet zei

Wat een prachtig doosje Linda.

Liefs Riet.