Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Kaarsen mandje

Hoi allemaal,

Ojee ik heb er echt een nieuwe verslaving bij gekregen hoor, dat Zpagetti haken vind ik wel zoooo leuk. Ik heb een ovaal bakje gehaakt waar je dan leuk 3 waxine lichtjes glaasjes in kan zetten. Ik wil er nog een klein bedeltje aan hangen, maar die moet ik nog kopen hihi. Over een poosje komen dit soort kaarsen bakjes en omhaakte geurkaarsjes ook op mijn website te staan voor de verkoop, dus zoek je een leuk goedkoop cadeautje kom dan over een week of twee eens even langs op mijn site. ik kan ze in elke gewenste kleur maken natuurlijk.
En met de kaarsjes aan. 
groetjes Linda

11 opmerkingen:

Angela zei

Hoho niet nóg meer verslavingen hè .... jouw etmaal heeft ook maar 24 uur hoor hahahaha....
Ook deze verslaving gaat je super af hoor; complimenten.... doe het je niet na.
grt Angela

Willy's creations zei

Dat ziet er super leuk uit....heb ook een haakboek gekocht...ben al aan het oefenen.haha.

Groetjes,Willy

Marian zei

Is super leuk hoor
Groetjes

Unknown zei

This is so great! You do such a great job with it. Hugs, Shelley

KarinsArtScrap zei

je bent lekker bezig ziet er goed uit linda.


groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gelukkig is het een "gezonde"verslaving, heel mooi.

groetjes jolande

Yvonne zei

Oh wat mooi Linda!
groetjes Yvonne

Greet van Maurik zei

Hallo Linda,
Wat leuk, en ook zo mooi gehaakt.

Groetjes Greet

Marlene zei

I've never seen a candle basket like this before....and it's beautiful!

cristel zei

super leuk maar heb je nog wel tijd genoeg
grtjs

manuela zei

gelukkig is het een "gezonde"verslaving
en ook zo mooi gehaakt.

Groetjes Manuela