Pagina's

dinsdag 25 oktober 2011

weer wat gehaakt

Hoi Allemaal,

Ik begin het zpagetti haken helemaal leuk te vinden. Ik heb deze kerstkrans gemaakt er komen ook nog lampjes in, maarja die liggen nog op zolder bij de kerstspullen en manlief wil die nog niet beneden hebben haha. Dus de lampjes komen er later nog bij. En voor na de kerst kun je de krans op een kaarsenplateau neerleggen en er kaarsen tussen zetten.
De hartjes en kralenslinger heb ik trouwens van de week bij de IKEA gekocht, ze hadden daar heel veel leuk kerstspulletjes weer.

Ook nog twee geurkaarsjes van een leuk hoesje voorzien. Deze is antraciet grijs en het bling ding heb ik van een oude tas gesloopt (ja ik bewaar alles want ik ben net een hamster LOL) 
Ook een rood/witte nog gemaakt, met een simpele strik erdoor heen geregen. 
groetjes Linda

12 opmerkingen:

anneke's creaties zei

nou linda jij bent echt goed bezig geweest,
wat een leuke dingen heb je gehaakt
ik geloof best dat dit verslavend is
je kunt er zoveel kanten mee op
ja echt leuk allemaal.

groetjes anneke

Greet van Maurik zei

Hallo Linda,
wat een leuke creatie,s heb je gemaakt.
Knap hoor hoe je het allemaal hebt gehaakt.

Fijne dag verder, Greet

KarinsArtScrap zei

je bent denk ik niet de enige die hamsterd linda.
ik kijk ook bij alles kan ik het gebruiken op een kaart hahaha.
maar het ziet er weer heel mooi uit.
en het is nu wel rustiger op je blog, maatr ik zag geen herfstblaadjes ik zag letters staan.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

zo jij bent lekker aan de haak geslagen, heel mooi je krans, zal vast feestelijk zijn als straks de lampjes erin zitten, de sfeerlichtjes zijn ook heel leuk.

groetjes jolande

Marian zei

Heel leuk zeg en wat ben je actief met je haaknaald
De bovenste vind ik helemaal mooi gehaakt
Groetjes

Riet zei

Wat een mooie creaties Linda.

Liefs Riet.

Marjan zei

Oh, knap zeg!! Ziet er goed uit, zeker je krans en dat grijs en bling potje!

Groetjes, Marjan

Wilma zei

Hallo Hamster Linda,
Jij kunt ook alles gebruiken ☺☺☺ en je maakt er ook nog iets MOOIS mee ook.
Liefs Wilma

Marlene zei

Wow, Linda - these are BEAUTIFUL!!!

Thanks for stopping by my blog. Appreciate it!

Unknown zei

Linda, those are so great!! Looks like fun.

Wilma zei

Hallo Linda,
Ik kom je bedanken want boos ben ik al helemaal niet, alleen maar blij ☺☺☺ dat jij eerlijk voor je mening durft uit te komen. Zoals ik al in de post schreef zou paars-blauw ook niet snel mijn kleurencombi geweest zijn, maar het was wel een uitdaging.
Nog een hele fijne dag toegewenst.
Liefs Wilma

manon's kaartenhoekje zei

wat is die weer mooi linda, hihi denk dat we allemaal op zijn tijd wel eens hamsters zijn.

groetjes manon