Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

roodborstje

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik dit model kaartje gemaakt met de bejaarden waar ik mee knutsel. Het is een heel leuk en makkelijk model waar je alle kanten mee opkan.
Het plaatje komt uit de oude doos en geen idee van welk merk het is, het hekje is een magnolia stans en de sneeuwvlokken zijn martha Stewart ponsen.
Zo ziet het er van boven gezien uit, het hekje zo geplakt dat het bol staat. 
En zo is de kaart platgevouwen. 
challenge:
Winter wonderland: roodborstje
Lollipop: no sentiment

groetjes Linda

15 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit originele kaartje

Angela zei

Schitterend Linda..... goed bezig geweest *lol*...
grt Angela

Jolanda Cuper zei

Wow wat een leuke workshop! niet alleen voor ouderen denk ik!
Groetjes Jolanda.

Henriƫtte zei

Wat een leuke kaart Linda. Echt gezellig om neer te zetten.

Groetjes Henriƫtte

Marianne's Craftroom zei

Wow, what a beautiful card. Love the shape and that little fence is lovely.Such a cozy scene. Thanks for playing again at Winter Wonderland. Marianne x

Lia zei

Prachtig kaartje, frisse uitstraling,

groetjes Lia

Riet zei

Wowwww Linda,wat is dit een schitterende kaart.


Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

deze kaart vindt ik ontzettend mooi, geweldig gedaan.
Groetjes Greet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, prachtig je kaart, ik vind het hekje wat mooi bol staat voor het raam helemaal geweldig.

groetjes jolande

Sonia zei

Hi!
Amazing Creation! love it!
Thanks for joining us at Lollipop Crafts this week. Good Luck!
-Sony
Sonia-Studio60

downrightcrafty zei

a gorgeous creation and fabulous image thank you for joining us at the Winter Wonderland
Hugs Kate xx
ps I have some new candy if you are interested :)

Willy's creations zei

Wat een mooie kerstkaart...je weet mijn adres...haha.

Groetjes,Willy

KarinsArtScrap zei

ik vind het een prachtig kaartje linda, je hekje vind ik prachtig.

groetjes karin

ursula Uphof zei

Ek vind al je kaartjes zo mooi en ben volger geworden, groetjes

manon's kaartenhoekje zei

super kaart linda

groetjes manon