Pagina's

zondag 16 oktober 2011

geurkaas hoesje gehaakt

Hoi Allemaal,

Eens iets anders gemaakt, ik heb een hoesje voor een geurkaarsje gemaakt met Hoooked Zpagetti. Jeetje wat een leuk spul is dat. Ik heb gister een workshop gedaan en daarmee ben ik een krans aan het maken, die je met kerst kan versieren met lichtjes en kerstballen en buiten de kerst om kan je hem neerleggen op een schaal met kaarsen. Maar dat project is nog niet af en laat ik dus later zien.

Vanmorgen heb ik dit geurkaars hoesje gemaakt, een oude kerstslinger gesloopt en de sneeuwvlokken er rondom heen opgeplakt.

groetjes Linda

11 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Linda,
Jij bent ook van alle markten thuis ☺☺☺. Ziet er PRACHTIG uit dit hoesje voor een geurkaars.
Nog een fijne en ☼-nige ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

ja dt ziet er leuk uit linda, ik heb er ook al tasjes van gezien.
schijnt inderdaad fijn spul tezijn.

groetjes karin

anneke's creaties zei

woh linda wat geweldig leuk dit hoesje voor een geurkaarsje, ben erg benieuwd naar je krans, het lijkt me erg leuk materiaal om mee te werken, en wat zijn je kaartjes uit je vorige post geweldig mooi, leuk model ook en zo mooi uitgewerkt, ja echt suuuuuuuuuper.

groetjes anneke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een gaaf idee, ziet er super uit.

groetjes jolande

Greet van Maurik zei

hoi Linda, wat heb je dat leuk gedaan, het is inderdaad wat anders dan een kaart maken, maar wel heel leuk.
Groetjes, greet

Marian zei

Wat een creativiteit maar wel super hoor
Groetjes

cristel zei

o dat ziet er wel heel erg leuk uit
grtjs

Willy's creations zei

Leuk...die heb het vast niet koud...haha.

Groetjes,Willy

manon's kaartenhoekje zei

oh wat ziet dat er gezellig uit zeg, helemaal superrrrrrrr

groetjes manon

sarams1987a zei

ziet er heel mooi uit, prachtig

leuk voor een cadeautje ofzo ;)

mvg Sarah

Unknown zei

Oh Linda. That is so pretty! Looks like great stuff to work with. Hugs, Shelley