Pagina's

maandag 24 oktober 2011

snel en simpel

Hoi allemaal,




Met de Silhouette heb ik dit snelle en simpele kaartje gemaakt, ik zou een kappersbon voor iemands verjaardag kopen, maar ben dat natuurlijk weer helemaal vergeten, terwijl we gister naar die verjaardag moesten, dus wat doe je dan, je pakt de silhouette en maakt even snel een geld kadokaart, alles heb ik met de silhouette gesneden, alleen de hoekjes en het bloemetje niet, die heb ik met een pons en een stansje gemaakt. Het viel erg in de smaak de ontvanger gelukkig. 
De binnenkant van de kaart 
groetjes Linda

14 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

hele leuke kaart Linda.
fijne dag, Groetjes van Greet

Marian zei

Gezellig kaartje
Groetjes

cristel zei

nou probleem opgelost je hebt je eigen kapperskaart gemaakt heel leuk
grtjs

Jolanda Cuper zei

Ontzettend leuke kaart!
Groetjes Jolanda.

Willy's creations zei

Dat ziet er weer heel leuk uit.

Groetjes,Willy

Wilma zei

Hallo Linda,
Je snelle en simpele kaartje ziet er GOED uit.
Enneh.......de herfstblaadjes vallen ☺☺☺
Liefs Wilma

anneke's creaties zei

nou dit is zeker net zo mooi als een kant en klare kappersbon,
dit is meer persoonlijker, ja echt suuuuuper.

groetjes anneke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Linda.

Liefs Riet.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw wat een mooi sfeer vol kaartje!

Liefs Ida

KarinsArtScrap zei

hallo linda, je kaartje ziet er mooi uit al is ie snel.
en ik zie allemaal sneeuwvlokjes als letters naar beneden dwarrelen, ik denk dat het echte sneeuwvlokjes moeten zijn of niet?

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

snel maar wel heeeeeeeel leuk.

groetjes jolande

Marjan zei

Oh, leuk!! Een heel originele kaart! Je eigen kappersbon !

Groetjes, Marjan

Angela zei

Wat een schitterende kappersbon!!!! Daar zal ze blij mee geweest zijn....
grt Angela

manon's kaartenhoekje zei

wat een leuk idee linda. superrrrrrrrrr


groetjes manon