Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

kerst kaartjes

Hoi Allemaal,

Het was gister weer woensdag en dan geef ik een workshop aan een stelletje bejaarden (ik zal ze geen oudjes meer noemen mam LOL), oja en mijn vriendin Deborah doet ook mee en die is ook niet echt bejaard hahah. Maar goed nu over het kaartje, het rode kaartje heb ik als voorbeeld gemaakt, het idee komt uit het Hobbyjournaal jaarboek. Het mica van het raampje is mooi weggewerkt tussen de twee lagen van de kaart. Met hobbydots wat sneeuwvlokjes op de raampjes geplakt en met sticker randjes de raampjes gemaakt. Het plaatje is van Mariekes Design, kerstboom van Marianne Design en de ponsjes van Martha Stewart.
Aan de binnenzijde staat de tekst en heb ik ook een deel van het plaatje geplakt, zo kun je naar binnen gluren.

Tijdens de workshop heb ik ook nog een groene variatie van de kaart gemaakt, want ik vind het een heel leuk model, dus ik denk dat er nog wel een paar bijkomen voor mijn kerstvoorraad.
Close up van het plaatje, wat een lieffie hè. 

Challenges:

PeCreativ: weihnachte
Sparkles forum christmas: songs ( Winter Wonderland and Let it snow)

groetjes Linda

20 opmerkingen:

Unknown zei

Danke für Deine Teilnahme bei pecreativ mit Deinen wunderschönen Weihnachtskarten, die gefallen mir alle ausgezeichnet.

LG Stempelmami

Willy's creations zei

Ziet er leuk uit je kerstkaarten.

Groetjes,Willy

Angela zei

Prachtige kerstkaarten Linda!!!!
grt Angela

*Ellen* zei

prachtig zijn deze originele kaartjes

Carla zei

Hoi Linda,

Wat een ontzettend leuke kaarten zijn dit geworden.

Groetjes Carla

Uta zei

Your christmas cards are so beautiful. I like the idea with the windows.

Thanks for joining us at pecreativ-Challenge.

Hugs, Uta

KarinsArtScrap zei

ik vind ze heel mooi en erg lief linda.
en inderdaad een heel leuk model.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kerstkaartjes, heel mooi met het raam.

groetjes jolande

Alexandra zei

Sehr schöne Werke. Danke für die Teilnahme bei pecreativ.
LG
sanny

Kaartenkraam zei

Ik vind het erg leuke kerstkaarten!

groetjes van Ank

anneke's creaties zei

woh wat een geweldig mooie kerstkaarten en leuk dat je dit doet met wat oudere mensen, dat geeft zoveel voldoening, ja echt suuuuuper.

groetjes anneke

Michelle zei

Ik had ze al op de site gezien. Leuk zijn ze hoor!!!
Leuk dat je bij pecreativ meedoet.
LG Michelle

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Linda.

Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

hele mooie kaarten zijn het Linda, leuk gedaan met dat mica.

groet van Greet

Marjan zei

Hahaha... een stelletje bejaarden...(oudere dames?) Zeg dat eerste ook maar niet tegen ze, tenzij ze humor hebben. :)
In ieder geval zijn jouw kaartjes mooi en een vast succesvol om die workshop mee te doen.

Groetjes, Marjan

Marian zei

Ziet er heel leuk en gezellig uit
Groetjes

Jenny zei

2 ganz bezaubernde ,tolle Weihnachtskarten. Klasse. Liebe Grüße.

Lesley zei

Beautiful cards! Thanks for taking part in the SFCC xx

Shell zei

Beautiful cards, thanks for joining us at Creative Inspirations this week.
Shell xx

mgoll88 zei

Vielen Dank für deine Teilnahme an der "Es weihnachtet sehr" Challenge bei Pecreativ

LG
Michaela