Pagina's

donderdag 20 september 2012

winters kaartje

Hoi Allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Annette's Creafarm waar ik in het design team zit. De materialen zijn dus ook te koop in de webwinkel van Annette. Een lekker winters kaartje.

Ik heb gebruikt: 
Wit Linnen karton
Scrappapier Yvonne Creations Paperpack 4
rood lint
knipvel Marjoleine
Stickles
De schaatsen heb ik zelf gehaakt om een paperclipje heen. De tekst aan de binnenkant is met de Silhouette gesneden.
Het doorkijkje heb ik met nestabilities gemaakt.
close up van de schaatsjes.
Wat een lief plaatje hè.
challenges:

Paperplay Challenges: choose holiday

groetjes Linda

16 opmerkingen:

Angela zei

Woww Linda wat een beauty!!! Erg mooie kleuren.... vooral dat rood erbij. En die schaatsen; helemaal top!!!
grt Angela

cristel zei

wauw linda ziet er echt heel goed uit zo mooi gedaan
grtjs

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat super leuk die gehaakte schaatsers.
Verder vind ik het ook een heerlijk vrolijk winters kaartje!
Groetjes Jolanda

Anita Meijer zei

Wauw ik vind hem schitterend geworden Linda, echt een plaatje.
Groetjes van Anita

Hazel zei

Love the way you put this together - a very special card - thanks for joining in my CHNC challenge 90 - hope to see you again soon. x

Marian zei

Wat leuk de schaatsen. prachtig bedacht En je kaart verders prachtig
Groetjes

ANJA 3D zei

Wat een prachtige kaart linda. De schaatsen vind leuk. Past er goed bij. gr. Anja

Joke de Wit zei

Zo Linda,wat ben jij creatief die schaatsjes zijn leuk mooi is de kaart.Groetjes Joke

Di zei

Hi Linda - oh wow! A lovely card and those little ice skates are adorable :)

Thanks for joining in Hazel's challenge! Di xx

Willy's creations zei

Wat een leukerd...enig de schaatjes..ka ik ook eens proberen te maken..lol.

Groetjes,Willy

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi Linda gaaf die schaatjes zo.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw Linda, wat mooi, de schaatjes zijn zo leuk en zelfs de binnenkant van de kaart is prachtig.

groetjes jolande

Monique - Mienokje zei

Oh Linda, die schaatsen ... Waanzinnig.
Ik vind een blauwe winter/kerstkaart zo mooi en jij hebt daar weer een prachtig exemplaar aan toegevoegd
Groetjes, Mienokje

Kaartenbox zei

Leuke kaart Linda. Oh die schaatsjes, die zal ik ook eens uit het stof halen. Heb ik ook nog liggen. Eerst moet ik iets zien om te weten dat ik het ook heb.....tja. Groeten Anja

April zei

So cute! I love the skates! Well done!

manon's kaartenhoekje zei

wauw schitterend wat een leuke details heb je erbij gemaakt

groetjes manon