Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Wellington beer in de auto

Hoi Allemaal,

Dit is het tweede kaartje dat ik als  voorbeeld gemaakt had voor het "Kaarten maken is Fun" pakket. Dit is een pakket van Annette's Creafarm met steeds de nieuwste spullen die op dat moment uitkomen. Dit pakket is helaas uitverkocht maar misschien vind je het leuk om in de toekomst wel zo'n leuk pakket te bestellen,  meer info hierover vind je hier.

Ik heb gebruikt: donkerblauw en rood cardstock, uitdruk vel beertje Wellington, scrappapier Wellington, beren bedeltje, hartje Nellie Snellen, shimmer domes Papermania, .
Aan de sleutelbos heb ik het kleine beren bedeltje gehangen.
close up van het plaatje.
challenges:

DYSU: scallops (heart scallops)

groetjes Linda

25 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Prachtige kaart Linda.

Groetjes

Riet zei

ohhh Linda,Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Grietje Jansen zei

Dit is een heel mooie kaart geworden.
Mooi achtergrondpapier en mooi bij elkaar passende kleuren.

Grietje

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje, lief en mooi kaartje Linda.

groetjes karin

cristel zei

en deze ziet er ook weer super uit mooi 3dtje
grtjs

Yvonne zei

Hartstikke mooi Linda,
liefs Yvonne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuk kaartje heb je weer gemaakt.

groetjes jolande

Mieke'S zei

Heel mooi gemaakt!
Groetjes Mieke'S

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart!
Erg leuk met die auto en sleutels.
Groetjes Jolanda

Joke de Wit zei

Hallo lia,die is mooi geworden.Groetjes Joke

Joke de Wit zei

Hoi Linda,nu zie ik dat ik je een verkeerde naam heb gegeven sorry en ik wil je nog bedanken voor de uitleg over mijn blog.Groetjes Joke

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart, leuk detail die sleutelhanger!

groetjes van Ank

WencheP zei

This is so cool! Great details. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

-Wenche

anneke's creaties zei

schitterend wat is dit mooi
ook je vorige kaart is prachtig

groetjes anneke

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is absolutely gorgeous, huggles Pops x x x

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Linda, die sleutel bovenin vind ik ook zo fantastisch, echt jammer dat het pakket niet meer aan te schaffen is. Ik vind hem weer super.
Liefs van Anita

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, linda. Ik geloof best dat het pakket snel gegaan. Met z'on mooie kaart erin.
Gr. Anja

Michelle zei

Leuk die Wellington kaarten.
Lieve groetjes en een fijne zondag.
Michelle

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg mooi Linda!
Super mooi met dat hart erbij!

Groetjes Ida

Marjan zei

Prachtige kaart Linda!

jolanda zei

mooi kaartje

Marlies zei

Wat een prachtige kaart!! Heel mooi met de grote hart achter de afbeelding! groetjes, Marlies

manon's kaartenhoekje zei

wat een prachtige kaart

groetjes manon

Unknown zei

Great card!! Love the scalloped hearts. Thanks for joining us at Do You Stack Up this week. Hugs, Joan