Pagina's

woensdag 19 september 2012

T shirt

Hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik effe snel tussendoor gemaakt. Hij is voor de zoon van een hobbymaatje die zijn pols gebroken heeft, dus even een klein kaartje om hem op te vrolijken. Nu vind ik het zooooooo moeilijk om kaarten te maken voor jongens van rond de 16, ik kan dat gewoon niet zo goed.
Dus heb ik met de Silhouette een T-shirt gesneden (file van Shirley), ik heb alleen aan de onderkant zelf nog een rand erbij gemaakt en ik heb de letters en de ster ook zelf gemaakt. Verder maar niet versierd want de meeste jongens houden daar niet van hè.
groetjes Linda

14 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Leuke shirtkaart, linda.
Ik weet zeker dat ie knul erg blij mee is.
Gr. Anja

Angela zei

Prachtig gedaan Linda!!!
grt Angela

KarinsArtScrap zei

wat gaaf gedaan heel mooi Linda.

groetjes karin

Greet van Maurik zei

Wat een leuke t-shirt kaart heb je gemaakt.

groetjes.

Anita Meijer zei

Wat een topidee Linda om dan zo een kaartje te maken, hij is prachtig geworden.
Groetjes van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gaaf kaartje,

groetjes jolande

Marian zei

Erg leuk
Groetjes

Creations by Shirl zei

What a awesome t-shirt card...
I really like it!

Joke de Wit zei

Wat een leuk idee Linda mooi gemaakt.Groetjes Joke

Willy's creations zei

Wat een leukerd!

Groetjes,Willy

cristel zei

Nou hier zal hij toch wel blij mee zijn zeker ja voor gasten van die leeftijd valt dat niet mee he
Grtjs

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Linda.

Liefs Riet.

anneke's creaties zei

ja best wel moeilijk om voor die leeftijd een kaart te maken
maar het is je goed gelukt
dit is toch echt een stoere jongenskaart

groetjes anneke

Monique - Mienokje zei

Een jongenskaart is al moeilijk, maar een kaart voor een zestienjarige knul is helemaal een crime. Je hebt dit op een simpele, hartstikke leuke manier opgelost. Liefs, Mienokje