Pagina's

donderdag 6 september 2012

paddenstoel

Hoi Allemaal,

Dit is mijn DT kaartje voor het Duo Challenge blog, deze maand hebben we dit leuke paddenstoelpatroon.  Wil je ook meedoen kijk dan snel even hier hoe het allemaal werkt en hoe je het patroon kan aanvragen.

Ik heb mijn paddenstoel heel simpel gehouden omdat ik het model op zich al erg leuk vond, dus niet teveel poespas er meer bij voor mij.

Ik heb spulletjes uit de webwinkel van Annette's Creafarm gebruikt:

Cardstock gebroken wit en een restje groen, twee scrappapiertjes van Wellington.
Ik heb de stam met een ribbelaar bewerkt en verder is alles met de Silhouette gesneden, behalve de onderste grasrand, dat is met een Martha Stewart pons gedaan. 
De kaart blijft mooi staan zo en je kan hem ook gewoon plat versturen. 

challenges:

Lollipop Challenges: Fall Frolic
Lexi's Creations: autumn colors

groetjes Linda

16 opmerkingen:

Annerieke zei

Ooo, deze is wel heel leuk Linda. Tja, herfst, ik moet er toch aan geloven binnenkort, maar we zijn nog geeneens zo lang terug van vakantie. Maar ik vind deze paddestoel wel gaaf hoor.

gr Annerieke

anneke's creaties zei

wat een leuk model
en erg mooi gedaan

groetjes anneke

Greet van Maurik zei

Wat een mooie kaart, heel mooi bewerkt.

Groetjes.

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje hele mooie paddenstoel Linda.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk Linda, heel mooi gemaakt.

groetjes jolande

Wilma zei

Hallo Linda,
Ik snap het.....dat er geen poes aan te pas kwam, want jij hebt deze MOOIE paddenstoel gemaakt ☺☺☺.
Liefs Wilma

ANJA 3D zei

Hoi Linda,
Wat een leuke paddestoelkaart heb je gemaakt. schitterend.
Gr. Anja

Willy's creations zei

Dat ziet er schattig uit.

Groetjes,Willy

Monique - Mienokje zei

Vanochtend met Goofy uitlaten al heel wat paddenstoelen gezien. Vroeg naar mijn gevoel. En nu jouw lieve paddenstoel. Je hebt gelijk: dit model heeft niets nodig om op te vallen. Hij zal leuk staan op een herfsttafel in een klas. Groetjes, Mienokje

Unknown zei

I love mushrooms! that is so so cute! Have a great day, Shelley

Marjan zei

Oh, wat een gaaf kaartje, zo leuk in paddenstoelvorm! Prachtig gedaan, Linda!

Soep zei

supersssssss leuk
hugs,ans xx

manuela zei

Wat een leuke paddenstoel kaart heb je gemaakt. schitterend.

Liefs Manuela

Marianne's Craftroom zei

That's such a cute card.

Creations by Shirl zei

Oooh I want this mushroom house, so darn cute Linda.... Love it!

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat is die gaaffffffff

groetjes manon