Pagina's

vrijdag 21 september 2012

kerst dubbele trapkaart

Hoi allemaal,

Vandaag weer een DT kaartje voor Annette's Creafarm. De spulletjes zijn te koop bij de webwinkel van Annette. Ik heb er een dubbele trap kaart van gemaakt.

Ik heb gebruikt:

Wit karton
Scrappapier Yvonne Creations Paperpack 3
Knipvel Yvonne Creations Christmas Time
Starform Transparant Glitter adhesive sheets 
Shimmer Dome stickers rood Papermania

Stickles en een sneeuwpen.


Ik heb de kaart gesneden met de Silhouette en ook het scrappapier is met de Silhouette gesneden. De kerstbomen en grote sneeuwvlokken zijn creatables van Marianne design en de kleine sneeuwvlokken zijn van een Martha Stewart pons.
Van opzij gezien zie je het trappetje goed.
Van bovenaf gezien.
Close up van het plaatje, wat een lieffie hè.
challenges:

Creative Inspirations: christmas in september
Dies to die for: spots or stripes
Ge-We challenge: kerstkaart
Dream valley: celebrations

groetjes Linda

22 opmerkingen:

jolanda zei

wow wat een super mooie kaart.
Weet bijna zeker dat je met dit prachtige kaartje wel een kans op een prijsje maakt.
Heel mooi model, lijkt me erg moeilijk

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart!

groetjes van Ank

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit..en wat een werk heb je er aan gehad.

Groetjes,Willy

Greet van Maurik zei

Prachtige kaart heel mooi gemaakt,

Groetjes Greet

Annerieke zei

Wat een gave kaart Linda! Zo'n goed idee om een dubbele trap te maken, ziet er hartstikke leuk uit.

Groetjes Annerieke

Wilma zei

Hallo Linda,
Wat een GEWELDIG MOOIE kerstkaart is dit. MOOI model ☺☺☺ en inderdaad met een heel LIEF plaatje.
Liefs Wilma

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Linda,
Wat een onwijs mooie kerstkaart heb je gemaakt. Het is maar goed dat je niet alles met de hand hebt gesneden want dan was je wel even bezig geweest. Superleuk model. Daar ga je vast mee in de prijzen vallen.
Groetjes MIrande

KarinsArtScrap zei

schitterend Linda, super mooi gemaakt.

groetjes karin

jokes-hobbyhof zei

Wat is het een leuk kaartje Linda.

Liefs Joke

Creations by Shirl zei

Beautiful Linda~ lovely project....

anneke's creaties zei

schitterend wat heb je er een mooie kaart van gemaakt
ik heb hem ook gemaakt maar wel met de hand gesneden, helaas heb ik geen silhouette,
maar het blijft een leuk model
en je hebt er echt een schitterende kaart van gemaakt

groetjes anneke

ANJA 3D zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Linda. Heel gaaf met mooie materialen.
Gr. Anja

Marlies zei

Een super mooie kaart en wat een leuk model!! Prachtig!!! groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaaf kaartje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Marjan zei

Knappe kaart!! Mooi en origineel model. Ik vraag me wel af hoe je dit verstuurt of geef je dit soort kaartjes?

Unknown zei

You make the absolute best cards!! I love it! Have a great weekend. Hugs, Shelley

Anita Meijer zei

Hoe heb ik deze nu kunnen missen, wat een toppertje is dit, een waar kunstwerkje, dat doe ik je echt niet na hoor Linda, ik vind hem werkelijk prachtig.
Liefs van Anita

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat is deze prachtig gedaan schitterend

groetjes manon

Annette zei

Hoi Linda, mooie kaartjes heb je gemaakt sinds mijn afwezigheid. Geweldig is ook deze hoor. Ik ben blij dat ik er weer ben na best een zware tijd. Ik ga er weer voor en tot blogs!
xoxo Annette

Unknown zei

Hi Linda, your card is wonderful. Lovely shape and depth to it and the image is very sweet too.

Thanks for joining in with us this time at Dream Valley.

Sarah

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtige kaart en super leuk modelletje! bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Ge-We we zien je graag de volgende keer weer terug :)
Groetjes, Mandy

Michelle Short zei

What a stunning card! I love it!

Thank you for joining us in this months DTDF challenge,
Michelle x