Pagina's

zaterdag 28 mei 2011

Magnolia boekkaartje

Hoi allemaal,

Ik heb ook eindelijk eens een boekkaartje gemaakt, het boekje had ik trouwens al een paar weken geleden gemaakt, maar nog steeds niks mee gedaan, maar vandaag ben ik er mee aan de slag gegaan.
Het afdrukje is een Magnolia, het witte kleedje heb ik met de Silhouette gesneden, de vlinders zijn Martha Stewart ponsen, de blaadjes zijn stansjes van Marianne Design en de bloemen komen uit mijn restjes bak, dus geen idee waar ik ze vandaan heb.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Aquamarkers, het is de eerste keer dat ik die gebruikt heb, dus ik ben er nog niet helemaal tevreden over en ik moet nog goed oefenen. Dus als iemand nog opbouwende kritiek heeft dan graag.
Hier een close up van het plaatje, ik heb ook her en der wat glitter aangebracht. 
De binnenkant, daar heb ik een pocket gemaakt waar geld in kan en een label in zit, zonder tekst nog die komt erop als ik weet waarvoor het gebruikt wordt. De randen van het boek zijn ook met een Martha Stewart pons gedaan, in het boek komen gele geur waxinelichtjes (maar die moet ik nog gaan kopen hihi) 

Zo ziet hij er van de zijkant uit. 
Challenges:
Kreativen Stempelfreunde: lievelingskleur
Simply magnolia: giftcard
Paper play: bloemen
It's a Magnolia: alles mag
Dutch cardlover: bingo (glitter/diecut-pons/bloemen)

groetjes Linda

26 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

nou voor de eerste keer is het helemaal niet slecht linda.
je boekkaart ziet er prachtig uit.

groetjes karin

Soep zei

linda wat gaaaaaaaaaaf zeg
en wat leuk zo`n boekje
missschien eens uitleg op je blog??
liefs,ans xxx

Marian zei

Je boek is prachtig
Groetjes

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

Wat een mooi boekkaartje en die aquamarkers ken ik niet.

Groetjes, Jaimie

cristel zei

ik vind het een heel mooi kaartje maar ik heb er nog nooit mee gewerkt met de aqua markers heb ze wel toevallig van middag in mijn hand gehad maar ik wist het eigenlijk niet zo goed
mischien dat ik het toch nog wel eens ga proberen
grtjs

majo zei

Hoi Linda. Kan gelukkig weer reakties geven op de blog's. Ik vind het een mooie boek kaart zeg leuk dat vrolijke geel. groetjes Majo

marja zei

Wat een geweldig boekkartje is dat geworden en wat een heerlijk vrolijke kleurtjes.
Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

Willy's creations zei

Datz iet er mooi en fleurig uit.

Groetjes,Willy

Marlies zei

Wat een mooie en vrolijke boekkaart heb je gemaakt, ziet er super uit! Je geboorte kaart hieronder is ook prachtig!
groetjes, Marlies

chantal en sygrid zei

schitterende boekkaart linda
erg leuk gedaan
bedankt voor je deelname bij simply magnolia
en its a magnolia challenges
liefs chantal & sygrid

PatriciaKleijn zei

Prachtig gemaakt zeg

Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

Liefs,
Patricia

Deirdre zei

Amazing creation... wow, Thanks so much for joining us on Paperplay this week. ♥

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Linda.

Liefs Riet.

Karin zei

Erg leuk. Bedankt voor je deelname bij Its a magnolia challenge.

Ellen zei

Je hebt er een geweldige kaart van gemaakt Linda. Bedankt voor het meedoen met DCL!

Groetjes Ellen

Angèle zei

Wat een lief kaartje met leuke zomerse kleurtjes.
Leuk dat je meedoet met onze feest-uitdaging bij DCL.

Groetjes, Angèle

Karin zei

Wat een schitterende fleurige boekkaart heb je gemaakt. heel mooi! Bedankt voor het meedoen met de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog. veel succes!

Groetjes karin

Angela zei

Super hoor!!! Erg leuk zo'n boekkaart. Vind je Silhouette kleedje helemaal geweldig. Dat dit de eerste keer is dat je aquamarkers gebruikt gelooft natuurlijk geen mens *lol*....ik vind het super mooi gedaan hoor!!!!\
xxAngela

Anoniem zei

Stunning card, love the colours you have used. Thanks so much for playing along with Paperplay this week!!

Sandra zei

Erg leuk gemaakt het kaart boekje.
Heerlijke zomerse kleuren.
Bedankt voor het meedoen met DCL

anja curvers zei

Wat een leuk kaart boekje heb je gemaakt zeg, leuke kleuren. bedankt voor het meedoen bij DCL.

miriam zei

Wate en leuke kaart/boekje. Vrolijke zomerse kleuren gebruikt

bedankt voor je deelname aan dcl

gr miriam

manon's kaartenhoekje zei

wauwww super gemaakt heel gaafffff

groetjes manon

Soep zei

gaaaf hoor ben ook bijna klaar
pffffffffffff wat een werk is dit zeg haha
lief,ans

Marianne zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt!
Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes,
Marianne

mandy zei

het ziet er prachtig uit
mandy itsamagnolia challenge