Pagina's

maandag 9 mei 2011

Baby circelkaart/boekje

Hoi Allemaal,

Zo eindelijk weer een kaartje te laten zien. Het is een baby circel kaart/boekje. Deze hebben we vorige week ik het Creacafe gemaakt. De wolk met baby tekst is met de Silhouette gemaakt, het baby plaatje is van Eline's baby's en de teksten heb ik met blauwglitter embossing poeder en de heattool gemaakt.
De kaart heeft 4 verschillende kanten. Het paardje is ook op de Silhouette gemaakt. 
de derde kant. 
De vierde kant waarbij de speen met de Silhouette gemaakt is. 
Zo ziet het geheel er van boven gezien uit. 
Als je de strik losmaakt, kan je het kaartje/boekje dichtvouwen om te versturen. 
Hier is het helemaal dicht gevouwen, de buiten kanten heb ik nog niet versierd want het lijkt me leuk om daar bijvoorbeeld de naam en geboorte datum van de baby op te maken. 
Challenges:
Lollipop Crafts: more than 1 fold
OSAAT: fancy folds
Scrappy frog: alles mag
Simon Says: paper piercing
Pixie cottage: one for the boys
CES: favourite colour combo
Sentimental Sunday: anything goes

groetjes Linda

32 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Dat is wel erg mooi gemaakt!
Een toppertje!
Groetjes Jolanda.

diana zei

hoi linda,
die is echt super geworden, gaaf model.
groetjes diana

Karin zei

Hey Linda,
Wat een lief kaartje en zo’n speciale vorm. ’k Wou dat ik ook zulke kon maken, maar de laatste week zijn het er bij mij 5 met een zwart randje geworden.Dat doet je toch wel eventjes nadenken.
Groetjes,
Karin

Angela zei

Jeetje Linda....wat een hoogstandje!!!! Schitterend gedaan hoor.... De tekeningen van Eline blijven leuk!!
groetjs Angela

Wilma zei

Hallo Linda,
Wat een PRACHTIGE babykaart en wat een MOOI model. Toch wel mooi wat je allemaal met de Silhouette kunt maken.
Liefs Wilma

Marian zei

Ziet er super mooi uit en wat een pracht model
Groetjes

*Ellen* zei

whow prachtig is dit lieve en originele kaartje

Unknown zei

That is adorable Linda. What a great baby card. Have a great day, Shelley

Sue zei

Linda, this is just beautiful. What a lovely job you did. A real treasure for a new Mom and baby. I saw a rocking horse on the inside. The link is up for the fuzzy Wuzzy Challenge now, after some trouble. Could you link your card now, sorry for the inconvenience. Thanks for sharing your creative card with us this month, simple gorgeous!

Hugs
Sue Drees

Willy's creations zei

Dat ziet er heel apart en mooi uit.

Groetjes,Willy

scrapperjulia zei

This is really awesome! It would make a great baby gift! Thankds for joining us at The Fuzzy Wuzzy Challenge!

chrilvian zei

ooo wat n leukje
heb ik ook een poging gedaan
maar ging schots-en-scheef
dus voor een andere keer weer een poging

KarinsArtScrap zei

wat een schitterend en apart model kaart linda.
hele leuke dingen heb je met je silhouette gemaakt.

groetjes karin

Wil zei

Hoi Linda, wat een waanzinnig mooi en lief kaartje heb je gemaakt.
Kan je me misschien vertellen hoe ik aan dit patroontje kan komen.
Ben er namelijk helemaal weg van. En ik heb op het ogenblik nog al wat kennisjes die zwanger zijn.

Renee zei

Wow!! You certainly put alot of work into this card, and it shows. Like Wil said in the above post, I to would like to know where to get the pattern for this. Thanx for joining us this week at OSAAT. Hope to see you back again, soon.
Renee DT

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat heb je dit super gaaf gemaakt, heel mooi.

groetjes jolande

Mimi zei

WOW! Adorable baby card and love all the different panels! Thanks for joining the Lollipop challenge! ;)

Wil zei

Hallo Linda,
Op een en of andere manier lukt het mij niet om je een email te sturen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij een email te sturen.
Alvast heel erg bedankt na onderstaand emailadres.
williewillemstein@hotmail.com
Groetjes Wil

Josephine zei

What a fabulous card! I love the style - and I'd love to see some instructions for it!

Thanks for joining the Fancy Folds challenge at One Stitch at a Time.

Josephine zei

Many thanks for the link! I'll have to have a go at that some time.

Helga zei

Hoi Linda,
Zag bij Wil dat je een you tube filmpje had gevonden met beschrijving van deze geweldige kaart, hij is super leuk. Ik heb al zitten google maar kan hem niet vinden. Zou je mij ook een link willen sturen (bloos). alvast heel erg bedankt! helgakaptein@gmail.com
nog een fijne avond, groet helga

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat een super kaartje en wat een gaaff modelletje weer, knap zeg dat je dat allemaal kan vinden en maken...

groetjes manon

Sadilla zei

gorgeous project!!!
thanks for playing at the pixie cottage
hugs
sadia

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

Leuke creatie en zo schattig, zo ook de vorm van de kaart !

groetjes, Jaimie

Conny zei

Prachtig!!!!!!!!
deze ga ik ook eens proberen als ik de basis maat weet van de cikel ....
Groetjes conny

Marjan zei

Ohh, ben er weg van, wat onwijs schattig en mooi!!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Oh Linda, weer zo'n prachtige creatie. Als ik alles wil maken wat ik in gedachte heb, jongens dan zijn we al een tijdje verder hoor.
Maar deze komt toch ook weer bij mijn favorieten hoor.
De kaartjes die ik bij jouw besteld had, zijn vandaag ook aangekomen. Ze zijn gewoonweg super.
Bedankt hoor
grtjes
Christa

juelmarie zei

Oh my gosh - way too cute - i have yet to do that fold! Thanks for the reminder - better get out the Splitcoast tutorials!

Thanks for joining us at Lollipop Challenge

Juelmarie DT

sparklingblackrose zei

This is stunning! Thank you for joining us at OSAAT this week-hope to see you again soon :-) Elaine DT-xxx- p.s i have candy :-)

LindaS zei

Adorable card and wonderful creative folds.

cristel zei

wauw linda super leuk model en prachtig versiert
grtjs

stephanne zei

This is adorable!! Love the folds and the adorable images!! Thanks so much for sharing with us at TFWC this month!!
hugs, stephanne