Pagina's

maandag 30 mei 2011

Eens iets heel anders..........

Hoi Allemaal,

Vandaag eens iets heel anders, mijn zoontje van 6 is helemaal gek van het computerspel Tiberian Sun dus ik dacht dat het misschien leuk was om een T-shirt voor hem te maken met de hotfix steentjes. Er was alleen nergens op internet een patroon te bekennen natuurlijk. Dus heb ik zelf maar een patroon gemaakt. Ik heb daarvoor de software van mijn Silhouette gebruikt hihi. Omdat je daarin hele kleine rondjes zelf kan tekenen, dus ik heb een rondje van 2 mm en een rondje van 3 mm gemaakt en deze heeeeeel vaak gekopieerd LOL.
Toen eerst de letters gemaakt maarja dat zijn lijnen, dus ik heb de rondjes weer over de lijnen gelegd en daarna de lijnen verwijderd en zo had ik een mooi letter patroontje.
Toen het logo van het spel, eerst omgezet via een foto naar een snijbestand en daarna ook weer de lijnen vol gelegd met kleine rondjes en uiteindelijk de lijnen weer verwijderd. Toen alles uitgeprint en daarna een voor een de steentjes op transferfolie gelegd en op zijn T-shirt gestreken.
Het was even een werkje maar wel heel leuk om te doen en dat koppie was natuurlijk onbetaalbaar, hij was er zo gelukkig mee. Dus nu wil dochterlief ook wel graag zo'n shirt maar dan met een 'bekend' merk erop, ze weet alleen nog niet wat voor merk haha.
groetjes Linda

12 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

Inderdaad hun kopje dan zien is super hé, hihi, jij zult nu zeker wel supermama zijn in zijn ogen (allee niet dat je dat nog niet was hé,hihi), maar hun favoriet spel op u eigen t-shirt hebben staan, dat is cool hé :-)

Tja en dan dochterlief er nu ook ééntje wilt, je weet wat doen dus ;-)

Groetjes, Jaimie

KarinsArtScrap zei

ziet er prachtig uit linda, zal heus wel een werkje zijn geweest maar ja dan heb je ook wat.
en dan je gezicht van je zoontje is onbetaalbaar natuurlijk.


groetjes karin

Willy's creations zei

Dat ziet er stoer uit...en leuk...ben benieuwd wat je dochter op haar t-shirt krijgt..hihi

Groetjes,Willy

Wil zei

Dat ziet erg geweldig uit hoor. Kan me voorstellen dat hij het geweldig vond. En hij heeft een T-shirt dat niemand heeft.
Dus wie weet haha.

Groetjes Wil

manuela zei

ziet er prachtig uit linda, zal heus wel een werkje zijn geweest zijn
en dan je gezicht van je zoontje is onbetaalbaar natuurlijk.
groetjes
Manuela

cristel zei

ik wil wel geloven dat hij super blij is hij heeft dankzij zijn lieve creatieve mama wel een t'shirt dat niemand heeft
grtjs

Wilma zei

Hallo Linda,
Nou ik had dat koppie wel eens willen zien....wel heel herkenbaar hoor.
De letters en het logo heb je GEWELDIG MOOI verwerkt op het t-shirt......wat een klus als ik dat zo lees ☺☺☺
Liefs Wilma

Marian zei

Dat heb je echt heel creatief opgelost
En het is super geworden.Fijn dat hij er zo blij mee is Dat is toch het mooiste codotje
Succes met de vlg creatie
Groetjes

Anoniem zei

Dit heb je al fijn in elkaar gedokterd, en dat van de dochter komt immers ook wel voor elkaar. Met als resultaat 2 super gelukkige kinderen, en natuurlijk de mama ook dan hé.
grtjes
Christa

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwww gaaffff zeg, knap dat je dat zo hebt gemaakt...hihi heerlijk he die koppie's en ach voor je dochter zal die ook wel goed komen..je bent al zo goed op weg....

groetjes manon

Jolanda Cuper zei

Hoop voor je dat ze nog heel lang in de voorraadbak blijven! Je zult de mensen die je kaart ontvangen wel enorm opfleuren met deze kaart!
Groetjes Jolanda.

Angela zei

Jeetje Linda wat een monnikenwerk.....maar het resultaat is er dan ook naar; KLASSE!!!
Je zoontje zal wel zo trots zijn als een pauw met zo'n schitterend t-shirt...
LG Angela