Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Een kerststukje van papier gemaakt

Hoi Allemaal,

Hier was ik gisteravond mee begonnen en heb het vandaag lekker afgemaakt. Het patroon kun je aanvragen bij het Duo Challenge blog het hoort eigenlijk een bloempot kaartje te zijn, maar ik kreeg opeens het idee om in plaats van bloemen er een kerst stukje van te maken. De dennen takjes en kaarsjes met de Silhouette gesneden, de hulst en de kerstbloemen met mallen van Marianne Design gemaakt en verder hier en daar wat glitter gebruikt. Ik ben er zelf echt tevreden over en hij staat zo leuk op de schouw dus misschien laat ik hem maar lekker staan tot de kerst LOL.
Van opzij gezien, het is een easelkaart modelletje. 
close up. 
challenges:

Scrap Cards challenge: niet vierkant of rechthoek
Paperplay: sparkle galore
Paper Sundaes: pop it up
Pollycraft: bingo- tag sparkle flowers
simon says: sparkle shine

groetjes Linda

16 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig en super origineel is dit kaartje

chrilvian zei

super en lekker orgineel

Wil zei

Hij is heel mooie geworden. Ik probeerde al heel de dag een berichtje te sturen,maar dat lukte maar niet. Nu heeft mijn dochter het een en ander veranderd. En kan ik gelukkig weer berichtjes versturen.
Groetjes Wil

uksharon zei

Striking project
Thanks for joining us at PP this week.
Best wishes, Sharon

cristel zei

eindelijk kan ik je vetellen dat je kaart gewoon heel erg super is
grtjs

Willy's creations zei

He he...eindelijk kan ik een reactie op je kaart geven...hihi...dank zij een gouden tip die ik tegen kwam...je kaart ziet er weer super uit meisje!

Groetjes,Willy

KarinsArtScrap zei

je kerststukje is gaaaaaaf zeg, prachtig idee en uitgevoerd.

groetjes karin

Marian zei

Eindelijk kan ik reageren
Je kaart is geweldig
Groetjes

Angela zei

Hoi Linda....
wat een schitterend Kerststukje; super idee weer!!!
Je kunt het met gemak laten staan....verdorren doet ie in ieder geval niet *lol*...
xx Angela

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

Superidee van je en ook een supergeslaagd kaartje!!

groetjes, Jaimie

Gea zei

Joh wat heb je er een leuke kaart van gemaakt Gr Gea Bogema

Amanda R zei

Very cute, nice to see someone planning ahead for christmas! Thanks for joining us at Paper Sundaes!

Fiona zei

wow this is fab...great popped up card. Thanks for joining us at paper Sundaes this week.

fi
x

José zei

Jee dit ziet er gaaf uit zeg! Heel origineel en super voor de kerst!
Groetjes, Jose

Lynsey zei

Fantastic card Linda! Thanks for joining in the Pollycraft Challenge this week.
Hugs Lynsey x

manon's kaartenhoekje zei

zooo deze is gaafffffff, heel mooi en lekker apart

groetjes manon