Pagina's

maandag 23 mei 2011

kaarten door mijn kinderen gemaakt en candy gewonnen

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, voor de tweede blogpost van vandaag, een heeeeele lange deze keer. Mijn kinderen hebben ook weer een kaartje gemaakt voor hun opa die 76 geworden is.

Het eerste kaartje is gemaakt door Mike (6 jaar) hij wilde graag een kaartje van een Nintendo DSI XL maken, omdat hij altijd graag bij opa op schoot spelletjes speelt en opa vind dat ook zo leuk om te zien. Ik dacht eerst, hoe moet ik dat nu aanpakken en ja hoor.........toen kwam de Silhouette er weer bij, ik heb een foto van zo'n Nintendo DSI omgezet tot een snijbestand en toen alle onderdelen uitgesneden en ondertussen heeft hij een plaatje uitgeknipt.  Mike heeft alles zelf op elkaar geplakt en dat duurde wel even want het is net zo'n pietlut als zijn moeder hihi. Toen ik hem vroeg wat voor tekst hij erop wilde riep hij: "game over" natuurlijk. Ik moest wel heel erg lachen maar vond dat wel wat lullig voor opa LOL, dus toen werd het hartelijk gefeliciteerd.

Het tweede kaartje is gemaakt door Jessica (11 jaar) en die heeft gewoon alles zelf gedaan, met de Martha Stewart pons een rand geponst en toen een afdrukje van Karen's Doodles ingekleurd met Derwents. Haha ik heb echt concurrentie van dat dametje.

Dit schilderij heeft Jessica ook geschilderd op een canvas doek, het is haar cavia Furby, die komt altijd zo leuk gluren vanuit zijn nachthokje. 
En dan nog wat leuk nieuws, pff wat een lange post wordt dit, zijn jullie er nog wel hihi. Ik heb een candy bij Nicole gewonnen, een airbrush voor de Promarkers, ik ben daar wel heel erg gelukkig mee. Nicole heel erg bedankt joh.

groetjes Linda

9 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een creatieve kinderen heb je! En die boffen maar weer met een moeder met een Silhouette, leuk idee van die Nintendo kaart.
Haha, moest wel lachen om dat Game over...zou opa heel vreemd op kunnen vatten, ja.
Knap, zoals je dochter die randpons heeft gebruikt, want dat is nog niet zo eenvoudig.
Mooi schilderij! Het is ook echt een cavia, kun je goed zien!
Nou, mama ook blij met de candy, helemaal leuk!! Gefelciteerd!

Groetjes, Marjan

Willy's creations zei

Wat leuk de kaarten van je kids...die nintendo..vind ik gweldig...candys altijd leuk om te krijgen...veel plezier ermee!

Groetjes,Willy

cristel zei

nou nou die 2 kids van jou zijn ook al zo creatief zeg zulke mooie kaartjes en een prachtig schilderij een dikke pluim hoor en veel plezier met je candy he
grtjs

KarinsArtScrap zei

van harte gefeliciteerd met je prijs heel erg gaaf.
je kinderen kunnen er ook wat van, ze hebben hele mooie kaartjes gemaakt voor opa.

groetjes karin

majo zei

Gefeliciteerd Linda, met die mooie prijs.
En wat een mooie kaarten zeg. je krijgt zeker concurentie hihi. Groetjes Majo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd met je mooie prijs.
je kinderen hebben goed hun best gedaan voor opa,
mike ik vind je nintendokaart helemaal geweldig.
jessica wat kan jij mooi kleuren zeg, super leuke stempel, ik denk dat opa wel heel blij zal zijn met zijn mooie kaarten.

groetjes jolande

Unknown zei

Those are great cards. You have taught your children well.

manuela zei

Gefeliciteerd Linda, met die mooie prijs.
wat leuk de kaarten van je kinderen .die nintendo..vind ik gweldig.

groetjes
Manuela

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

WAUW, jij hebt aan beide je kinderen concurrentie hoor :-)
En wat een knap schilderij heeft je dochter gemaakt !

Proficiat met je prijsje , superleuk!

Groetjes, jaimie