Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Kerst deur

Hoi Allemaal,

Weer eens een kerstkaartje gemaakt, ik zag laatst het snijbestand van de deur op de site van Krewella Kreations hier staan heel veel leuke snijpatroontjes op, die site moet je echt een keertje bekijken als je een snijmachine hebt. Toen ik de deur zag dacht ik meteen aan een deur versierd voor de kerst.
Ik heb de deur gesneden met de Silhouette en heb alleen wat extra vakken in de deur gemaakt, zodat je een leuk diepte verschil krijgt. Ik heb met verschillende diktes foamtape de deur in elkaar gezet. De lantaarntjes zijn Creatables van Marianne design en de achtergrond is een embossingmal van Papermania.

Ik heb de embosmal ingesmeerd met distress inkt photo vintage en toen door de cuttlebug gehaald, zo krijg je een leuk effect aan de bakstenen. Ook heb ik alle onderdelen met distress inkt bewerkt aan de randjes.
De krans heb ik gemaakt van takjes van de Martha Stewart pons en daarop wat Hotfix steentjes en een dubbels strikje gemaakt. 
challenges:

Crafters Companion: Ho ho ho Christmas
Moeders Hobby paleis: Bingo (ik heb gekozen voor wit, lint, embossing)

groetjes Linda

25 opmerkingen:

Mieke'S zei

Schitterende Kerst kaart!
Erg mooi!
Groetjes Mieke'S

Melissa zei

Wat een mooi kerstkaart!

Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders hobbypaleis.

Groetjes,
Melissa

Joke de Wit zei

Wat een prachtige kaart Linda heel creatief.Groetjes Joke

anneke's creaties zei

schitterende kaart
en wat veel takjes heb je nodig voor zo'n krans
maar wel heel decoratief

groetjes anneke

manon's kaartenhoekje zei

wat een schitterende kerst kaart is dat geworden zeg, super

knap zeg dat zo'n machine dat allemaal maken voor je

groetjes manon

LottesCards zei

Wat een leuke kaart! Een prachtig geheel geworden en super voor kerst. Vooral je krans vind ik prachtig gemaakt, geeft gelijk de hele kerstsfeer nietwaar?

Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.

Liefs Lotte

Greet van Maurik zei

Wat een mooie kerstkaart.

Groetjes Greet

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart linda, heel mooi gedaan.

groetjes karin

Angela zei

Heel knap gedaan Linda!!! Schitterende details....
Bedankt voor de link!!
grt Angela

Willy's creations zei

Ook al aan de kerstkaarten...Hihi..een sjieke kaart heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Sieta zei

Wat een geweldige kerstkaart is dit geworden Linda.
Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.

Liefs, Sieta

Riet zei

Wat een prachtige kaart Linda.

Liefs Riet.

Kaartenbox zei

Wat heb je dat leuk gemaakt. Gr. Anja

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw wat een mooie kerstkaart. Die krans op de deur vind ik zo gaaf.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Mirande

Jolanda Cuper zei

Geweldig mooi gedaan ik ben alleen nog niet in Kerststemming!
Groetjes Jolanda.

leonenkarin.blogspot.com zei

Zo zeg wat een super kaart! En een goed idee om je embossingmal in te smeren en daarna te draaien. Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP. Groetjes, Karin

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

Gewoon superknap gedaan !!!!!!!!!

Groetjes, Jaimie

Marlies zei

Wat een leuk idee en super mooi gemaakt! Ik heb geen snijmachine maar het idee van de krans ga ik wel onthouden! groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Linda,geweldig mooie kerstkaart,heel leuk idee met die bakstenen muur!Ik heb wat verder op je blog rondgeneusd en al je creaties mogen er wel zijn vindt ik,groetjes Miranda

Pia S zei

This Christmas card is SO beautiful and delicate. The design is just lovely.

Angela zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Angela zei

Hé Silhouette kampioen..... hier ben ik nog een keer weer. Heb je gezien dat er een nieuw challengeblog is voor snijmachines.... ze hebben een DT Call.... iets voor jou????
Dit is de link:
http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/2012/07/dt-call.html

grt Angela

Tineke zei

Wauw wat een schitterende kaart en gaaf idee die krans, leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.

Groetjes Tineke

Whimcees zei

Hello!

I love the concept of a door with a wreath for a Christmas card! The MS punch works so well in creating the wreath - one of my favorite punches! Wishing you a happy Sunday!

Hugs,

Barbara Diane

Cyndi zei

Very creative xmas card! Thanks for joining us at Lollipop Crafts for our July challenge!