Pagina's

zondag 8 juli 2012

kadootjes gemaakt

Hoi Allemaal,

Gister ben ik een dagje naar Annette van Annette's Creafarm geweest. Ik zit in het design team en nu hebben we in het echt kennis gemaakt. Het was bere gezellig, veel ideeën uitgewisseld, gekletst en geknutseld, heerlijk gegeten en een rondleiding over de boerderij gehad (heel interessant om te zien hoe dat allemaal werkt). Ook mocht ik de kalfjes melk geven en de lammetjes de fles geven, echt super leuk om te doen. Dus het was een hele fijne dag geweest (voor herhaling vatbaar wat mij betreft hihi)

Tsja met zo'n bezoekje kan je niet met lege handen aankomen hè, dus ben ik even creatief bezig geweest. Naast een Hortensia plant, had ik twee zelf gemaakte kadootjes mee.

Een lila/paars geurkaarsje waar ik een hoesje omheen gehaakt heb.

Een strikje met een koeienbedeltje (Annette houdt erg van koeien) eraan,maken het geheel af. 
Ook had ik een doosje met zeep roosjes gemaakt, ook natuurlijk in lila/paars kleuren. Het doosje is met de Silhouette gesneden. Verder een paars roosje en wat glimsteentjes erop gedaan. 

Hier is het doosje open en zie je de 4 roosjes van zeep zitten. 

groetjes Linda


10 opmerkingen:

Marian zei

Hoi Linda
Wat leuk om zo kennis te maken met elkaar en dan samen freubelen heel leuk EN je hebt prachtige dingen gemaakt ze zal wel heel verrast geweest zijn
Groetjes

Angela zei

Schitterende creaties Linda!!! Erg mooie kleurtjes!!!
Ook een prachtige foto!!!
grt Angela

Annette zei

Inderdaad was ik erg verrast toen Linda met deze prachtige dingen aankwam. En nog wel in mijn lievelingskleur lila, de bloem en de koe. Zij kent mij al aardig. ;-)
Erg leuk om elkaar nu eens persoonlijk te ontmoeten in plaats onze dagelijkse mail wisseling. Ja, die hebben wij in de periode die wij elkaar kennen al heel veel gedaan. Zij is al langer designer bij ons Duo-challenge blog en sinds kort ook bij Annette's Creafarm. Zij maakt zulke mooie dingen, dat dat best wel beloond mag worden door in een design team te zitten en wie weet wat nog meer op haar pad komt?
Linda, ik spreek je gauw weer.

Groeten van Annette

Willy's creations zei

Wat leuke dag had je..ohh de lammetjes wat lief..je creaties zijn prachtig..en wat een leuk haak hoesje heb je gemaakt..daar wordt ik een beetje hebberig van..haha.

Groetjes,Willy

Greet van Maurik zei

wat een leuke foto en je creaties zijn weer heel leuk.

Groetjes Greet

KarinsArtScrap zei

een mooi doosje linda dat heb jij weer prachtig gemaakt.
die roosjes zien er heel mooi uit ook je theelichtje is mooi met die koe eraan.

groetjes karin

anneke's creaties zei

wat een schitterende hebbedingetjes heb je voor haar gemaakt
kan me voorstellen dat ze daar erg blij mee is
leuk ook dat jullie elkaar nu in het echt hebben ontmoet
ik wens jullie samen nog heel veel hobbyplezier toe

groetjes anneke

Marjan zei

Wat een leuke dag! Je cadeautjes zien er erg mooi uit en ook de zeepjes in het doosje!

Unknown zei

That is awesome you got to meet! Sounds like fun. Love your gifts!

Unknown zei

That is awesome you got to meet! Sounds like fun. Love your gifts!