Pagina's

dinsdag 10 juli 2012

Herten familie

Hoi Allemaal,

Ik heb dit kaartje gemaakt naar aanleiding van de voorbeelden op het blog van KittieKraft zij maakt zulke mooie kaarten en gebruikt daar verschillende stansen bij, echt een aanrader om eens even te kijken. Maar kijk uit.........het werkt verslavend want dan wil je ook al die stansen kopen hahaha.
Het frame is een Memorybox stans Orchard Tree frame (bedankt voor het lenen moeders), ik heb hem gestanst uit groen cardstock en daarna de stam met een bruine stift gekleurd. De herten zijn ook van Memorybox Deer Trio, ik heb ze wel los geknipt om ze zo mooier in het frame te laten passen, ook heb ik het gewei met bruine stift gekleurd en heb een klein beetje distress inkt photo vintage langs de randjes van de herten gedaan. 
 
De grasrand is ook een Memorybox Grasslands Borders en de vlinders (hoe kan het ook anders LOL) een Memorybox stans Butterfly Delights De kleine bloemetjes heb ik met de Olba tang gemaakt 
Zo heb je met weinig materiaal toch wel een heel leuk kaartje hè.

groetjes Linda

23 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hallo Linda,Wat een mooi kaartje.Groetjes Joke

Marian zei

Ziet er heel leuk uit en weinig materiaal schrijf je. Zijn toch aardig wat stanzen die je gebruikt
Groetjes

anneke's creaties zei

schitterend kaartje
erg mooi gedaan

groetjes anneke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Linda.

Liefs Riet.

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een schitterend kaartje, maar ik kan me voorstellen dat je bij het maken van zo'n soort kaartje denkt ik wil nog veel meer stansjes hebben... en gelukkig is ons verlanglijstje nog helemaal niet zo lang, hahaha.
Groetjes mirande

Marlies zei

Een hele mooie stijlvolle kaart! Ik heb net bij KittyKraft gekeken en oh wat een mooie kaarten maakt ze!! Daar kijk je idd je ogen uit! groetjes, marlies

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de hertjes.

Groetjes Greet

KarinsArtScrap zei

schitterend gedaan linda, prachtige kaart.

groetjes karin

Kaartenkraam zei

Ik ben ook altijd helemaal weg van haar kaarten en herken je hebberige gevoel helemaal!! *lol*
Je hebt een pracht van een kaart in haar stijl gemaakt!

groetjes van Ank

Unknown zei

What a gorgeous card!!

Angela zei

Schitterende kaart Linda.... denk dat ik nog maar ff niet ga kijken als het zo verslavend is *lol*....
grt Angela
p.s. proficiat met je nieuwe DT-schap en héél veel succes. Kijk uit naar je 1e DT creatie. Kan me voorstellen dat het zo voldoende is, maar ik moest gelijk aan jou denken toen ik deze DT-call zag. Graag gedaan.

Marjan zei

Wat mooi, het is net een schilderijtje in 3D! Die oranje accentjes vind ik gaaf!

Annerieke zei

Wat zijn die lammetjes schattig, zo lief. Inderdaad een leuk blog, heb even gekeken. En jouw kaart? Super natuurlijk! Erg leuk gedaan, ziet er mooi uit.

gr Annerieke

Made by Jolanda zei

Hallo Linda

Wat een mooi kaartje zeg. Super gedaan zo met die stansjes!

Liefs
Jolanda

manon's kaartenhoekje zei

wauww hij is echt gaaffffffff

groetjes manon

Creations by Shirl zei

Hello LInda!
Pretty card! I just stopped by to say hi and I'm also your newest follower # 291.
Your teamie from WTSHTF - Shirl

Crafting Vicky zei

This is so pretty! I'm now a new follower and looking forward to us being on the same team at WTSHTF

Monique - Mienokje zei

Noem je dit een leuke kaart? Hij is waanzinnig. Juist doordat hij zo "simpel" is. Ik ben hier helemaal weg van. Groetjes, Mienokje

Pinkies Sparkly Creations zei

great card cant wait to work with you on wtshtf emma xx

cheryl zei

oh wow this is one,brilliant card gosh the design is so effective,just striking just wanted to say,look forward to working with you on Marion's designs hugs Cherylxx

Lia zei

Zeker een super leuke kaart, ga ook eens bij Kitty kijken,
groetjes Lia

SAMARA zei

ooooeeeee gorgeous!!!!! (curious, what made you make the decision not to participate in awards?) just curious as to what went into that? xox Smiles and Joy, Samara

Whimcees zei

Hello!

I love this card! So beautiful and the layout is wonderful! The colors together against the white CS is so pretty! Wishing you a happy Monday today!

Hugs,

Barbara Diane