Pagina's

zondag 1 juli 2012

Camper

Hoi Allemaal,

Vandaag gaat de nieuwe DuoChallenge weer van start en deze keer is het wel weer een heel gaaf patroon (vind ik zelf), toen ik het patroon voor de eerste keer zag kreeg ik meteen het idee voor een oranje camper, geïnspireerd door de oranje camping die je tijdens het EK zag op tv. Toen wist ik nog niet dat we er heel snel uitvlogen haha. Nou dames doe allemaal gezellig weer mee, hoe je het patroon aan kan vragen kan je hier lezen.
Ik heb de camper gesneden met de Silhouette en het gras is met een Martha Stewart pons gedaan. De vlaggetjes zijn ook met de Silhouette gesneden. Achter de raampjes wat kanten gordijntjes gemaakt en natuurlijk een oranje voetballertje erbij, een stempeltje van Bilmalarna. 
Op de wielen zit zilverkleurig spiegel karton. 

Close up van de voetballer.... 
challenges:

Whimsy Stamps challenge: anything but a square
Simon says stamp: sporty and or patriotic
My mum's craftshop: favorite stamp
PaperPlay challenge: flags/banners/pennants
Cards for men: sport with sentiment

groetjes Linda

25 opmerkingen:

Tanya zei

Fabulous card, it's so unique! I love the shape and your attention to detail is brilliant - lace curtains!

Thanks for joining us at My Mum's Craft Shop Challenges :)

Tanya xx

anneke's creaties zei

wat een schitterende camper
ook leuk voor vakantiekaart

groetjes anneke

chantal zei

wat heb jij er iets moois van gemaakt.
Liefs Chantal

Angela zei

Schitterende kaart Linda.... geeft je een echt vakantiegevoel!!
grt Angela

KarinsArtScrap zei

o wat gaaf linda prachtig gemaakt.

groetjes karin

cristel zei

had hem al zien staan op fb en ik vindt hem inderdaad super geinig
grtjs

Els zei

Hij is leuk!!

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Linda.

Liefs Riet.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

Och ség, zie nu hoe een schattig patroon en wat voor leuks jij ermee gemaakt hebt, knap gedaan hoor!!

Groetjes, Jaimie

Greet van Maurik zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt.

Groetjes Greet

Marian zei

Prachtige camper kaart en je vorige kaart ook super gaaf
Groetjes Marian

Monique - Mienokje zei

Je bent weer supergoed bezig geweest Linda. Door jou heb ik zin in vakantie. Groetjes, Mienokje
Ps. Heb je je Memoryboxmal al, anders wil ik wel een stapel stansjes naar je sturen hoor.

Willy's creations zei

Enig de camper..hij iis heel leuk geworden.

Groetjes,Willy

Marjan zei

Wat superleuk is deze kaart!!

Annerieke zei

Volgens mij heb je zin in vakantie! Laatst al een koffertje, nu een camper. Ik vind hem geweldig leuk, super gedaan!

gr Annerieke

Gaynor Greaves zei

This is adorable, love the stamp and your LO, thanks for joining our challenge My Mum's craft shop, Gaynor DT xx

Laurel Beard zei

Awww, this is just too cute for words!

Thank you so much for joining us at the Simon Says Stamp Challenge!!!

Naomi zei

Heel erg mooi en origineel!!!

Veel Liefs
Naomi

Marlies zei

Oh wat leuk Linda! Een super goed idee en prachtig gemaakt!! Je krijgt helemaal zin in de vakantie als je dit ziet! groetjes, Marlies

debby4000 zei

Oh what a fabulous, adorable card, love the camper van shape and all the brilliant details.

Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
luv
Debby

Pop's Cards zei

Hi sweetie, this is stunning, love this creation so much, hugs Pops x x x

Unknown zei

Absolutely superb !!!! Brilliant design. Thanks for sharing your great crafts. Looking forward to see more.

If you want to know more about Scrapbooking ideas and scrapbooking supplies? Here you can find http://www.alacraft.com.au/scrapbooking-cat10

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een gave camper zeg....

wat vreemd zeg want meende dat ik hier al op had gereageerd sorry

groetjes manon

Kaartenbox zei

Gaaf om te zien zeg. Ik ben de camper ook al aan het inrichten voor de vakantie. Gr. Anja

Mandy zei

Gorgeous card Linda, so cute and a fab design :)
Thanks for joining us at Paper Play
hugs Mandy xx