Pagina's

woensdag 30 mei 2012

opkikkertje

Hoi Allemaal,

Ik heb een Cascade kaartje gemaakt, hoe je dat doet kun je op dit filmpje zien.

Ik heb er een opkikkertje van gemaakt.Het scrappapier is een oude serie van Papermania, de krullen zijn stansen en de vlinders en de rand zijn een Martha Stewart pons. Het 3D plaatje weet ik niet meer van welk merk dat is, hij lag al een tijdje geknipt klaar ;-)
Zo ziet hij er van boven uit. 
Zo van opzij gezien. 
En hij kan ook nog helemaal plat om verstuurd te worden. 
challenges:


groetjes Linda

21 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Linda.

Wat een prachtige kaart en enig model, als ik meer tijd krijg ga ik het ook eens proberen.

Fijne dag, Greet

chrilvian zei

id een leuk model
mooi gedaan

Willy's creations zei

Wat een leuke opkikker kaart heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Shell Shearer Swinscoe zei

Great card, just love the shape & the image is soooo sweet!


Thank you for sharing with us at Sparkles Monthly, good luck!
Hugs Shell xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat heb je dit weer prachtig gemaakt, ik denk dat het plaatje van Marianne Design is, maar dat is een gokje.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Wow geweldig wat een schitterende kaart!
Prachtig model ook!
Groetjes Jolanda.

shaz earl zei

Lovely card! thank you for joining us at Sparkles for our *Get Well* challenge, hope you will join us again soon
Good luck in the draw
Hugs Shaz

Lia zei

Prachtig kaartje en een heel leuk model,
groetjes Lia

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart linda, super mooi gedaan.

groetjes karin

cristel zei

fantastich kaartje weer he zowel open als opgevouwen
grtjs

Marian zei

Ziet er super uit wat een leuk model
Groetjes

Monique - Mienokje zei

Je hebt weer flink je best gedaan!
Groetjes, Mienokje

anneke's creaties zei

schitterend mooi kaartje
en je vorige was ook al zo mooi
ja echt suuuuuper gedaan

groetjes anneke

Angela zei

Schitterende kaart Linda!!! Leuk modelletje... komt op mijn to do list *lol*...
Volgens mij het het 3D plaatje van Marianne Design....
Je vorige kaart is ook helemaal geweldig....
grt Angela

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Linda.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een super mooie, vrolijke kaart en wat een leuk model!! Super gemaakt!! groetjes, Marlies

Marjan zei

Alweer zo'n apart model! Mooi gedaan, Linda!

Groetjes, Marjan

Durvina zei

Wat is ie leuk, en het ziet er ingewikkeld uit...

groetjes, Durvina

Unknown zei

That is gorgeous. Love the frogs. I have been wanting to make one of these cards but haven't tried it yet. Thanks for the inspiration. Shelley

Whimcees zei

Hello!

Wonderful card! I have been thinking of trying this technique and your card is an inspiration to make one! I love the frogs! Wishing you a happy weekend!

Hugs,

Barbara Diane

manon's kaartenhoekje zei

super kaart. en wat een leuk model he, ik ben er ook mee bezig maar het lukt me nog niet echt..ben nog zo moe

groetjes manon