Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Koeien kaart

Hoi Allemaal,

Omdat Annette's Creafarm 13 jaar bestaat heb ik dit kaartje gemaakt om Annette te feliciteren. Annette is gek op koeien, vandaar het koeien motief in de cijfers en het 3D plaatje aan de binnenkant is ook een koe geworden. Ook heeft Annette een leuke extra challenge voor deze maand, maak een kaart waar minimaal 1 koe en het getal 13 op voorkomt, wil je meedoen kijk dan even hier

Ik heb met de Silhouette gespeeld en er een cijferkaart van gemaakt, de laag met het koeienmotief  is geen scrappapier maar dat heb ik zo gesneden met de Silhouette, die laag heb ik er met 3D blokjes opgeplakt.
Omdat het kaartje iets kleiner was uitgevallen als ik in gedachte had heb ik het plaatje aan de binnenkant geplakt. 
Op deze foto zie je iets beter dat de laag met koeienmotief en in 3D opzit geplakt. 
groetjes Linda

20 opmerkingen:

Kizzy zei

Wat een super leuk kaartje! Dat koetje is zo lief!
Liefs Kizzy

Willy's creations zei

Ohh...wat schattig!

Groetjes,Willy

KarinsArtScrap zei

o wat super gaaf, prachtige kaart linda.

groetjes karin

Karin zei

Hey Linda,
Schattige kaart. Leuk dat je zo iets maakt in een motief waar de ontvanger gek op is.
Was de laatste dagen aan het googlen voor een Sihouette Cameo.... maar het is een stofzuiger en een nieuwe Senseo geworden. Beide zijn beland waar mijn CB is. Pfff.
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Hallo Linda,
Klein maar FIJN ☺☺☺ en Hollandser kan bijna niet met dat PRACHTIGE koetje op klompen en met tulp.
Liefs Wilma

Greet van Maurik zei

Wat een leuk idee en hij is erg mooi, en dat koetje, wat een schatje hé.

Groetjes Greet

Marjan zei

Wat superleuk gedaan, Linda!

Groetjes, Marjan

Marian zei

Heel erg leuk
Ze zal er blij mee zijn
Groetjes

Kaartenkraam zei

Dat heb je heel leuk gedaan!

groetjes van Ank

Angela zei

Helemaal geweldig Linda!!!
grt Angela

anneke's creaties zei

woh ...... schitterend......
erg leuk model met die cijfers
en wat een schattig koeienplaatje

groetjes anneke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaaf kaartje.

groetjes jolande

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Linda.

Liefs Riet.

Annerieke zei

Ahhh, het plaatje is zo lief. Ook erg leuk die 13 en dan in koeienprint, geweldig!

gr Annerieke

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een gave kaart...

groetjes manon

Unknown zei

Such a cute card! The cow is adorable. Hugs, Shelley

Annette zei

Super idee hoor, ook wat op de binnenkant! Fijne zondag!
xoxo Annette

Inger Harding zei

What a sweet and cool card Linda!!!
Cute image :))
Have a lovely weekend.

♥ Hugs, Inger

Made by Jolanda zei

Goedemorgen,

Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met Prisma potloden.

En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

Liefs,
Jolanda

ursula Uphof zei

Erg leuk is die kaartje Linda.