Pagina's

donderdag 17 mei 2012

Galerij kaart

Hoi Allemaal,

Zo eindelijk weer een kaartje om te plaatsen, ik heb nog wel wat andere kaartjes gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien hihi.
Dit kaartje heb ik als voorbeeld gemaakt voor mijn bejaarden knutselgroepje, dat moeten vaak kaartjes zijn zonder teveel poespas en niet te moeilijk om te maken. Ik heb ook nog een paarse variatie gemaakt toen ik het samen met de oudjes ging maken afgelopen woensdag, maar die laat ik morgen zien.

Ik heb heel licht roze linnenkarton gebruikt en het scrappapier is van de Action. Verder wat bruin organza lint, waar ik een dubbele strik meegemaakt heb. Stansjes in de hoek zijn van Memorybox en de vlinder is een doily dies van CheeryLynn.
Aan de binnenkant een soort galerij (pop up effect). Versierd met wat vlinder ponsjes van Martha Stewart, bloemen ponsjes en twee nestabilities waar tekst op staat.
Zo zie je de hele binnenkant. 
challenges:

Paper Sundaes: things with wings

groetjes Linda


13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ik vind hem heel leuk en mooi linda.

groetjes karin

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een mooie kart vooral van binnen is ie erg origineel!
Groetjes Jolanda.

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Mooie kleuren
Groetjes

Angela zei

Heel erg mooi Linda..... het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn. Vind je kleurenkeuze ook erg mooi!!!
grt Angela

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Linda,

EĆ©nvoud kan ook mooi zijn zoals jou kaart.


Groetjes Greet

Joke de Wit zei

Hallo Linda,via via kwam ik op jouw blog wat maak jij een mooie kaarten! ik ga je ook gelijk volgen ik kan nog wel wat leren van jouw de laatste is ook mooi.Lieve groetjes Joke

Willy's creations zei

Je ben een kanjer in aparte modellen kaarten maken!


Groetjes,Willy

Marjan zei

Mooie kaart, zullen ze erg leuk vinden!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat een prachtige kaart Linda.

Liefs Riet.

Monique - Mienokje zei

Zials gewoonlijk heb je weer een leuke, aparte kaart gemaakt. Sta niet raar te kijken als je hem binnenkort bij mij ziet ;-) Groetjes, Mienokje

ursula Uphof zei

Ek vind dat zo een mooi model kaart Linda,

Jayne A zei

Gorgeous card.
Thanks for joining us at Paper Sundaes this time.
Hugs
Jayne
x

manon's kaartenhoekje zei

wat een mooie kaart en wat leuk zeg dat je dat doet met de bejaarden liojkt me erg waarderend werk...

groetjes manon