Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

huiskamer kaartje

Hoi Allemaal,

De snijfile voor de Silhouette van deze kaart komt bij Annki Sandblom vandaan. Het is een leuk model waar je alle kanten mee op kan. Ik heb ook al een idee om er een leuke kerst variatie van te maken ;-)

De kaart zelf heb ik gesneden met de Silhouette en voor de rest heb ik veel stansjes en stempeltjes gebruikt.

Het designpapier komt uit een blokje van de Action en de randjes heb ik met Distress ink photo vintage gedaan.
Op de voorzijde stansjes van Memorybox gedaan en de bloemetjes zijn met de Olba tang gemaakt. De gordijnen heb ik zelf geknipt. Bruin organza lint heb ik gebruikt om de kaart te sluiten.
Aan de binnenkant heb ik er een huiskamertje van gemaakt. Van het doosje heb ik een open haard gemaakt. Het bakstenen muurtje heb ik zelf gemaakt. Ik heb eerst met de Silhouette een sjabloon van dik mica gesneden in de vorm van een muurtje (bedankt voor je hulp Nicole) en daarna heb ik dat op het doosje gelegd en ben er met inkt overheen gegaan. Daarna het sjabloon weer schoon gemaakt en zo kan je het vaker gebruiken.
Alle stansjes aan de binnenkant zijn van Marianne Design en ook alle stempeltjes (theepot, kopje, kandelaar taart etagère en lampje) en de tekst zijn van Marianne Design. Ik heb de stempels gekleurd met Derwents en ze daarna bewerkt met Glossy Accents zodat ze mooi glimmen, maar dat zie je op de foto helaas niet. 
Close up van de open haard en van het thee kastje. 
challenges:

Tuesday Throwdown: use scraps (I use scraps for diecutting en stamping)
Cutie Pie: anything goes
Creatieve Zebra: alles mag
Dutch cardlovers: alles mag
Reasonable Ribbon: pink brown and ribbon

groetjes Linda

19 opmerkingen:

Angèle zei

Wat heb je dat mooi gedaan! Echt superleuk!
Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Lia zei

Superleuk is je kaartje, echt mooi,
groetjes Lia

Creations by Shirl zei










Wow Linda - this is so fantastic, love the scene of your card and done so perfectly....








Louise zei

En waar kunstwerk Linda, Top gemaakt!.


gr.LOuise

Willy's creations zei

Ziet er super mooi uit..sjiek!

Groetjes,Willy

Antoinette Voorn zei

Wauwwwww gaaf!! echt super joh!

Angela zei

Wat ontzettend gaaf Linda!!!
grt Angela

Marian zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt
Groetjes

Marlies zei

Super mooi gemaakt! Een heel mooi gezellig huisje en je kan hier inderdaad ook een mooie kerstvariatie van maken. groetjes, Marlies

Sue Nicholson zei

Lovely card, thanks for joining us at Cutie Pie challenge, good luck cheers Sue x

Ans Gilbert zei

Hoi Linda,
Superleuke kaart heb je gemaakt, hele mooie binnenkant, liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

o wat gaaf Linda ziet er prachtig uit.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Wauw Linda wat heb je dit weer supergaaf gemaakt, ik vind het top.
Liefs van Anita

anja curvers zei

Supergaaf hoor, mooi gedaan. leuk dat je meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw, je hebt er een hel kunstwerk van gemaakt. Geweldig gedaan. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

susiestacey zei

Lovely card.
Thank you for joining the Cutie Pies Anything Goes challenge and good luck x Susan x

Ellen zei

Fantastische kaart Linda! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

TLC DESIGNS, LLC zei

Lovely little project! Perfect for the Really Reasonable Challenge too! Thanks for joining us!
Hugs
Tammy Louise

Sandra zei

Incredible.
Thanks for sharing this fab creation with us at Creative Craft Challenges.
xxx