Pagina's

zaterdag 24 augustus 2013

Hoesje gehaakt voor om waxinelichtjes potjes

Dit zijn de andere potjes die ik in de vakantie gehaakt heb, deze heb ik met gewone haak katoen gemaakt en verder versierd met een bedeltje en wat lint of touw.
Een witte met daarin een paarse geurkaars
Een rode met daarin een rode geurkaars
Een witte waar een waxinelichtje in kan.
Nog een witte waar een waxine lichtje in kan.
Een setje, in antraciet kleur met wit kant, ook hier kunnen waxinelichtjes in.
Ook nog een losse in antraciet kleur, deze heeft weer een ander hartje eraan hangen.
Een lila setje, ook hier kunnen waxinelichtjes in.

gr Linda

11 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat ziet het er weer prachtig en sfeervol uit Linda, super.
Liefs van Anita

Creations by Shirl zei

Wow Linda you are sure amazing and talented... I can't even get one stitch looped..

Ans Gilbert zei

Wat zit dat er prachtig uit, leuke sfeerlichten heb je gemaakt, mooi afgewerkt, liefs van Ans

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Marlies zei

Je hebt het druk gehad met alle haakwerk maar Ohhh wat zijn ze leuk!!! Ze zijn allemaal super mooi maar de antraciet grijze vind ik zo chique! groetjes, Marlies

Willy's creations zei

Ziet er beeldig uit..ben ook weer aan het haken:-))

Groetjes,Willy

Being Mrs Miles zei

Wow Linda,

these are BEAUTIFUL! Thanks for showing!

Sandra zei

erg leuk ze zien er goed uit
gr sandra

Jeanine van Wijk zei

Wat maak je dat toch mooi Linda! complimenten!

Antoinette Voorn zei

wat een schatjes allemaal!!! en leuke frutsels eraan!

Annerieke zei

Ziet er erg leuk uit Linda! Ik kom nog steeds niet verder dan bloemetjes haken ;-). Niet omdat ik het niet kan, denk ik, maar meer omdat ik andere leuke dingen doe ;-).

Groetjes Annerieke