Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

Gehaakt met Zpagetti Textiel garen

Hoi Allemaal,

Tijdens de vakantie, of gewoon zomaar lekker als je buiten in het zonnetje zit, vind ik het heerlijk om te haken en heb ook heel wat kaarsenbakjes en kaarsen hoesjes gemaakt weer. Heb ik weer een voorraadje voor de verkoop en natuurlijk voor me zelf om cadeau te geven.Vandaag laat ik de creaties met Zpagetti zien. Een andere keer laat ik de creaties met gewone haakkatoen zien.....
Een bakje waar drie waxinelichtjes in kunnen.
Geurkaars van de Ikea voorzien van een leuk hoesje.
Nog een geurkaars.
Ook weer een geurkaars maar nu een in een recht glas.
En nog twee maal een Ikea geurkaars.
groetjes Linda

18 opmerkingen:

Willy's creations zei

Wat leuk..je haakwerkjes..:-))

Groetjes,Willy

Sandra zei

leuk ziet er goed uit
gr sandra

cristel zei

Gaat dat nog gemakkelijk met dat garen dan want het is wel dikker he maar ik vindt het wel een heel mooi resultaat.
Grtjs

Wilma zei

Zo heb je in een mum van tijd weer een heel LEUK voorraadje Linda. MOOI gem(h)aakt.
Enneh.....nu naar de spaghetti?
Liefs Wilma ☺☺☺

Scraptastische hobby zei

Hoi Linda,
Dat ziet er heel gaaf uit!! Vooral die, waar drie lichtjes inzitten vind ik prachtig! maar de andere ook hoor, hihi.
liefs Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Linda,
Dat ziet er leuk uit ben helemaal weg van de rose, zó schattug..liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

super leuk Linda heel mooi met die bedels.

je tas hieronder is super gaaf.

groetjes karin

Anoniem zei

Ziet er erg mooi en stijlvol uit!
Liefs, Myriam

anneke's creaties zei

wat heb je dit weer mooi gehaakt
ziet er heel erg leuk uit

groetjes anneke

Creations by Shirl zei

Very pretty LInda!

Greet van Maurik zei

Leuke omgehaakte potjes.

Groetjes Greet

Marlies zei

Wat een mooie haakwerkjes. Je hebt zo een heel stel gezellige lichtjes gemaakt! groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Linda wat ziet er dat leuk uit en dat dikkere garen maakt het een beetje stoer,gezellig om direct op herfstavonden er ook nog van te genieten...de avonden beginnen al vroeger...lieve groetjes Miranda

Marian zei

Wat leuk en mooi je haakwerk
Ben toevallig ook aan de haak. Met de zelfde harten aan
het potje. Ga vrijdag op van maar daarna zet ik ze wel op me log hihih
Doei

Marian zei

Wat leuk en mooi je haakwerk
Ben toevallig ook aan de haak. Met de zelfde harten aan
het potje. Ga vrijdag op van maar daarna zet ik ze wel op me log hihih
Doei

Marian zei

Wat leuk en mooi je haakwerk
Ben toevallig ook aan de haak. Met de zelfde harten aan
het potje. Ga vrijdag op van maar daarna zet ik ze wel op me log hihih
Doei

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een super idee!
groetjes Jolanda.

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een super idee!
groetjes Jolanda.