Pagina's

maandag 1 maart 2010

Theezakjes kaart en voorjaarskaartje

Hoi Allemaal,

Voor de theezakjes groep waar ik lid ben, heb ik deze kaart gemaakt van het maandpatroon. De voorkant van de kaart heb ik uitgestanst en de theezakjes zitten op de binnenzijde van de kaart geplakt. De krullen in de hoeken zijn met de cuttlebugstans vintage gemaakt.
Het tweede kaartje is een "snelklaar" kaartje, 3D plaatje en achtergrondje van Nellie Snellen multiframe, lintje erdoor en je hebt een lekker makkelijk voorjaarskaartje.
groetjes en bedankt voor het kijken
Linda

6 opmerkingen:

Durvina zei

Heerlijk weer al die frisse voorjaarskleuren, prachtig.

Gr, Durvina

Adrina zei

Jij bent echt van alle markten thuis!!
Leuk joh, ik heb nog nooit iets met theezakjes gemaakt. Zou ik misschien ook eens moeten proberen, maar dan moet ik eerst theezakjes sparen, LOL

cristel zei

lekker joh die voorjaarskaarten ze vrolijke je helemaal op mij toch
grtjs

Willy's creations zei

Leuke kaartjes heb je weer gemaakt!

Groetjes,Willy

tiny zei

Heerlijk lente!
Zeker na die hagelbui die ik net over me heen heb gekregen toen ik de hond uitliet.
Mooie kaartjes linda!!

groetjes tiny

anneke's creaties zei

Wat mooi zijn deze voorjaarskaarten,
de kleuren maken je lekker vrolijk, geweldig mooi.

groetjes anneke