Pagina's

zaterdag 27 maart 2010

Paasdoosjes

Hoi Allemaal,

Met dit doosje doe ik mee met de challenge bij Scrap Talk, je moest een lente project maken en ze willen er iets van vilt op zien. Ik heb een doosje gemaakt waar ik paaseitjes in ga stoppen, het vilt zie je terug in de kleine bloempjes.
Nadat ik het doosje voor de challenge gemaakt had, heb ik er nog 4 gemaakt, die ga ik van de week uitdelen aan mijn collega's. Lekker gevuld met chocolade paaseitjes. Haha de meeste zijn toch op dieet. Ik heb alleen daar geen bloemetjes op gedaan, want zonder vind ik ze eigenlijk leuker.


groetjes Linda

5 opmerkingen:

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit.

Groetjes,Willy

cristel zei

hey linda mooi modelletje heb je gemaakt joh is dat zo een vlinder van marianne design
grtjs

Adrina zei

Jammer dat ik geen collega van je ben!!! LOL
Ik vind ze geweldig en ben niet op dieet.
groetjes Adrina

celia zei

Wow wat mooi!!!Blij je te mogen bewonderen op de ScrapTalkchallenge-blog! Fingers crossed!Liefs,Celia.

chantal zei

mooie creatie. Prachtige uitwerking. Bedankt voor je deelname.
liefs Chantal