Pagina's

woensdag 24 maart 2010

Paaskaarten/verhuiskaart

Hoi Allemaal,

Vandaag heb ik maar eens wat kaarten afgewerkt, die lagen al geborduurd klaar en zijn vandaag maar eens op een kaart geplakt.
De eerste kaart is geborduurd, dan heb ik het midden eruit gesneden en daar een vlinder van Marianne Design geplakt.
De tweede kaart is voor een verhuizing, deze kaart heb ik op bestelling gemaakt en ik blijf dit leuke verhuiskaartjes vinden. De kleuren zijn wat donker door de foto, in het echt is het wat sprekender van kleur.
De laatste twee kaarten zijn gewoon simpele paaskaarten geworden, het patroon is er een van Chrissie.

groetjes en fijne dag
Linda

4 opmerkingen:

anneke's creaties zei

hoi linda,

super leuke kaartjes weer,
ja die verhuiskaart blijft een leuk model, en de "simpele" Paaskaarten zoals jij ze noemt, zien er echt schitterend uit.

groetjes anneke

Anoniem zei

Heel leuke kaarten. Zou ik zo'n verhuiskaart kunnen bestellen, met als het kan huisnr 1 erop ? Laat maar even iets weten.
groetjes
Christa

Adrina zei

Zo, zo, je bent weer lekker actief geweest. Leuke kaarten hoor, vooral die vlinder vind ik super!!

Inger Harding zei

Ohhhh these are all so beautiful Linda!!!
You are really creative! :o)

♥ Hugs, Inger