Pagina's

woensdag 23 november 2011

snoepkoker voor de meester

Hoi allemaal,

Vorige week was de meester van mijn zoontje jarig, dus de kinderen hadden een leuke feestdag op school. Er werd getrakteerd door meester en daarna mochten de kinderen die een kadootje mee hadden dat geven, ook hebben ze nog een film gekeken in de klas. Ik heb deze snoepkoker gemaakt. Ik heb een koker met chocolade hazelnoten gekocht en deze zelf opgepimpt. Meester is helemaal gek van gitaar spelen, vandaar dat ik een gitaar die op de deksel gemaakt heb. En muzieknootjes rondom de koker heb geplakt.
De gitaar heb ik met de Silhouette gesneden.
En de muzieknootjes heb ik er willekeurig op geplakt, de randen zijn met een Martha Stewart pons gemaakt.
Het kadootje was zeer goed in de smaak gevallen gelukkig.

Challenges:


groetjes Linda

15 opmerkingen:

Cynthia zei

Wat een leuke koker kan me indenken dat de meester er heel erg blij mee was. De gitaar bovenop vind ik ook enig.

Groetjes,

Cynthia

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een leuk idee! En tja welke leerkracht is er nou niet blij met chocolade? Ik in ieder geval wel.
Groetjes Mirande

anneke's creaties zei

geweldig wat een leuk idee om zo een chocolade koker op te pimpen,
erg mooi gedaan, en ja de meester zal er wel blij mee zijn.

groetjes anneke

Riet zei

Wowww Linda,dat heb je leuk gemaakt.

Liefs Riet.

Angela zei

Ziet er weer gelikt uit!!!
grt Angela

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat heb je dit weer mooi gedaan, zo toepassselijk met de gitaar en de muzieknoten.

groetjes jolande

KarinsArtScrap zei

wat een super leuk en mooi idee linda.

groetjes karin

Greet van Maurik zei

wat heb je dat leuk gedaan Linda, en dat het in de smaak is gevallen, kan ik me goed voorstellen.

Groetjes Greet

Marlene zei

What a great project, Linda! Wanted to stop by and also thank you for the birthday wishes!

Unknown zei

That isso pretty! Hope your son had a great birthday!

Willy's creations zei

Wow dat ziet er super uit....zou zo willen aanvallen op de inhoud..hihi

Groetjes,Willy

Marjan zei

Wat een mooi cadeau! Erg leuk, die gitaar erop. Snap best dat die meester heel blij was.

Groetjes, Marjan

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Linda,
Gezellig, je bent meestal de eerste die reageert op een nieuw kaartje. Bedankt dat je hem zo leuk vindt. Ik zat echt te twijfelen. Je moet wel eerlijk zijn hoor! Maar jouw creatie is lekker muzikaal. Wat geinig die gitaar bovenop en is meester ook een snoepert?
Groetjes maar weer Lida
Leuk die muzieknoten!

Francine zei

Lovely creation & fab idea!
Thanks for sharing your project with us at Challenge up your life !
Francine

Unknown zei

Great gift container! Thanks for joining us in the Tuesday Throwdown this week!