Pagina's

zondag 20 november 2011

Gehaakt mandje (of is het een petje hihi)

Hoi allemaal,

Van de week ben ik begonnen om een mandje te haken met Zpagetti. Omdat ik er geen patroon van kon vinden ben ik zelf maar wat aan het rommelen gegaan en ik ben best trots op het resultaat. Ik was heel blij dat het gelukt was, totdat mijn zoontje Mike hem op zijn hoofd zette en al zingend/dansend net als Mr Bean door de kamer heen liep met mijn mandje (petje) op zijn hoofd, dan heb je weer net geen filmcamera bij de hand hè, gelukkig wilde hij later wel even op de foto ermee.
Van bovenaf gezien.

Mike met het mandje (petje) op zijn hoofd. Die blauwe hondenpootjes op zijn arm is nog steeds zijn gips.
groetjes Linda

4 opmerkingen:

Marian zei

Waar de creativiteit allemaal toe lijdt
Het staat je zoon goed hoor hihi
Groetjes

KarinsArtScrap zei

het ziet er geinig uit linda, maar als mandje vind ik het toch wel beter hahahaha.
mooi kleurtje trouwens.

groetjes karin

Marjan zei

Haha, grappige foto! Geloof ook dat ik voor het mandje zou gaan :)

Groetjes, Marjan

cristel zei

ik vindt hem wel leuk maar anders kun je nog altijd een nieuwe rage beginnen met petjes toch
(lol)
grtjs