Pagina's

dinsdag 21 maart 2017

Sterkaart

Hallo Allemaal,

Bij een challenge op Facebook kregen we dit model om er dan zelf een kaart mee te maken. Het leuke is dat ik dit model ook in 2012 al eens heb gemaakt. Voor wie die kaart nog eens zien wil, die staat hier.
Zo zie je maar dat je met een model echt alle kanten op kan.
Ik heb design papier uit een wat ouder blokje van de Action gebruikt en het plaatje heb ik op internet gevonden. Vond het een lief plaatje. 
Aan de binnenkant van de kaart een tekst, geschreven met de Silhouette, en wat hartjes geplakt. 
groetjes Linda



6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o wat een lieffie Linda een mooi kaartje
Gr Karin

Marjan zei

Mooi, lief en heel schattig is dit kaartje!

Ans Gilbert zei

Hoi Linda,
deze klus ligt ook nog op mij te wachten..heb jij deze ook met de Silhouette gemaakt ? Ik vind hem heel erg lief en schattig,
groetjes,
Ans

Angelique zei

Oh, wat een mooi en schattig kaartje. Heel mooi model en een lief plaatje. Grappig om te zien dat je 2012 dit model ook al hebt gemaakt, prachtig met Tilda op het hekje.
lieve groetjes Angelique

ANJA 3D zei

Prachtige kaart met mooie materialen en details. top !
Groetjes, Anja

Antoinette Voorn zei

Wat een schatje Linda, Heel lief en prachtig met de zachte kleurtjes !