Pagina's

maandag 27 maart 2017

Bloemen

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik deze kaart om te laten zien, gemaakt met de nieuwe trendkleuren van Papicolor. Het zijn zulke mooie kleuren en ze passen ook zo mooi bij elkaar. Het cardstock werkt ook zo fijn in combinatie met ponsen en stansen.
Ik heb een basiskaart gemaakt uit een strook van felroze cardstock van 10,5 cm x 21 cm en deze dubbelgevouwen, zodat je een kaart van 10,5 cm x 10,5 cm overhoud. Daarop heb ik een vierkant van 10 cm x 10 cm uit hagelwit cardstock geplakt. Daarna heb ik ook uit hagelwit cardstock een raam gestanst met een stans van Marianne Design en deze op het vierkant geplakt. Ik heb dit raam aan de "verkeerde" kant van het cardstock gestanst, zodat het werkje in het papier goed opvalt in de ruiten. Ik heb met verschillende maten ponsen bloemen gemaakt uit felroze cardstock en lichtrose cardstock. Deze heb ik in de openingen van het raam geplakt. Sommige bloemen heb ik op gebold en andere heb ik plat gehouden, voor een speels effect, in de hartjes van de bloemen heb ik plakparels geplakt.

Gebruikte materialen van Papicolor

Lichtrose 301923 

challenges:

Fabnfunky challenge: flowers
Simon says stamp wednesday challenge: dies/punches
Crafty friends: B is van ..... Bloemen

Groetjes Linda

9 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi strak kaartje en zo leuk met die frisse mooie bloemetjes! Mooi dat opbollen, geeft het meer diepte.

Scraptastisch zei

Ik had hem voorbij zien komen op het Papicolor blog Linda
Hele mooie basis ook door de raam stans en heel vrolijk al die mooie bloemetjes erop!
xx Gerie

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt.Gr.Joke

KarinsArtScrap zei

een mooie bloemenkaart Linda
Gr Karin

Wies zei

Mooie kaart Linda. Leuk die afwisseling van platte en opgebolde bloemen.
Groetjes, Wies

Wendy zei

Gorgeous card...Thanks for joining us at Fab'n'Funky :)
Wendy xx

Mandy zei

Gorgeous card Linda! It's so sweet and pretty.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx

cohenna zei

Beautiful!!! Thank you for joining us at Fab'n'Funky :)

pst zei

Beautiful card, love the combination of the bright pink and white. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.