Pagina's

zaterdag 11 februari 2017

Hortensia's

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een kaart laten zien op ons blog. Wij als DT hadden een leuk pakket gekregen waar ook de nieuwste kleuren kraft recycling in pastel kleuren in zaten. Nu ben ik met deze nieuwe kleuren aan de gang gegaan, eerst bedacht ik een manier om een aantal van deze kleuren te combineren, na een poosje denken kwam ik uit bij van die uitgebloeide hortensia’s. Ik vind hortensia’s  altijd prachtig in de tuin vooral als ze in bloei staan, maar ook als ze aan het verdrogen zijn vind ik ze nog erg mooi met al die kleurtjes, deze kleuren deden mij daar een beetje aan denken haha.

Eerst heb ik een basis kaart gemaakt van 21 cm x 21,6 cm uit Anjerwit, deze heb ik dubbel gevouwen zodat je een kaart van 21 cm x 10,8 cm krijgt. Daarop heb ik de roze kleur kraft gebruikt, een strook van 21 cm x 10 cm en daar een rand aan geponst aan beide kanten. Daarop van Anjerwit een rand van 21 cm x 7 cm en ook hier aan beide kanten een rand geponst. Daarna heb ik de hortensia’s gestanst met een stans van Joy, de bloemblaadjes uit geel, blauw en roze kraft karton en de bladeren uit mosgroen.

Hier nog een close up van de bloem.



Gebruikte materialen van Papicolor:

Recycling Kraft pastel blauw
Recycling Kraft pastel geel
Recycling Kraft pastel roze


challenges:

Crafty Friends: anything goes
Creative Knockouts: flower power
Unstampabelles challenges: anything goes someting news (I use new Kraft papers)




groetjes Linda

14 opmerkingen:

Laura ElleBi zei

Beautiful and delicate!!!
Thank you for joining Crafty Friends
DT Laura

Joke de Wit zei

Prachtig Linda.Gr.Joke

Plony zei

Leuk gedaan en je hebt de kleuren inderdaad mooi gevangen....Ik houd heel erg van die verstilde kleuren van uitgebloeide hortensia's....Ze blijven gedroogd nog heel lang mooi. Was het maar weer zover dat ze buiten in bloei staan....met de sneeuw nu lijkt het nog heeeeeel ver weg hahaha.
Fijne zondag. Grts. Plony

Susan Hogan zei

Beautiful - what a great idea. Yes, hydrangeas are very showy any time. Thanks for sharing this with us at Unstampabelles.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Linda
Gr Karin

Wynn zei

So pretty. I love the hydrageas.....an awesome flower. Thank you for joining us at UNstampabelles Wynn DT

Diane Louise J zei

Hello…. You have made a beautiful card…. Thanks for entering it into our 'Anything Goes' challenge. Good luck in the draw and we would love you to join us again for our next challenge.
[Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. en mooi papier heb je ontvangen.
Groetjes,Anja

Anoniem zei

Veel stanswerk hoor, maar met een schitterend resultaat!
Groetjes, Liselot

Denise Goeldner zei

Fabulous card Linda, love the all the work in your flowers beautifully done. Thanks so much for joining us over at Creative Knockouts, good luck and hope to see you again.
~ Denise DT ~
Creative Knockouts
{Denise's Patch of Creativity}
{Lil Patch of Crafty Friends Challenge}
{Season’s Greetings Christmas Challenge}

April zei

Just gorgeous. The colors are great and the dimension is awesome. Thank you for joining the Creative Knockouts Challenge.
April

Anoniem zei

Very pretty. Thanks for sharing with us at Unstampabelles.

Engelchen zei

hoi Linda,

Wat een prachtige kaart. Leuk zio met die hortensias.
Dank je wel voor je deelname aan Crafty friend.

Groetjes Geesje (DT)
hobbyhoekje-engelchen.blogspot.nl
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

Marjan zei

Mooi sierlijke kaartje met de prachtige Hortensiabloemen als middelpunt!