Pagina's

vrijdag 20 januari 2017

Winterse huisjes

Hoi Allemaal,

We kregen een mooi pakketje met de nieuwe trendkleuren van Papicolor en ook een aantal peel off stickervellen en daarmee ben ik aan de slag gegaan. Was best een uitdaging want ik werk eigenlijk nooit met Peel off stickers, maar ik moet zeggen deze stickers werken heel erg fijn. De motieven laten goed los en je hoeft geen kleine frutsels er uit te peuteren.
Deze keer heb ik een soort easel kaart gemaakt, maar deze staat niet helemaal rechtop zoals een normale easel kaart, hij hangt iets meer schuin achterover.


De basis heb ik gemaakt uit een stuk Hagelwit cardstock van 20 cm x 16,2 cm. De kaart volgens het voorbeeld  rillen en snijden, de maten staan op het voorbeeld vermeld.

Daarna heb ik uit Hagelwit cardstock 3 stroken  gesneden van 5,4 cm x 10,4 cm en 3 stroken uit Donkerblauw cardstock van 5 cm x 10 cm. Deze heb ik op elkaar geplakt. Daarna heb ik de Peel off motieven van de huisjes en sneeuw erop geplakt.
Daarna de drie stroken op de laatste vlakken (stukken van 5 cm x 5,4 cm) van de basiskaart geplakt en dan heb je de easel kaart kaar. Om de stroken op zijn plaats te houden heb ik 3 ovalen gemaakt uit Donkerblauw cardstock (Nestabilitie large scalloped oval) en uit Hagelwit cardstock  (Nestabilitie large oval) en daar zilverkleurige tekststickers uit eigen voorraad op geplakt. Als laatste nog een sneeuwvlok stans (Memorybox  Snowflake corner) uit Donkerblauw cardstock erbij geplakt. De kaart kan gewoon plat verstuurd worden.
  
Gebruikte materialen van Papicolor:
Peel off stickers (nieuw komen nog op de website)

groetjes Linda

11 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Linda,
wat een mooie easel card is dit..leuk de huisjes en mooi afgewerkt met de stans en teksten,
groetjes,
Ans

KarinsArtScrap zei

prachtig Linda, heel mooi gedaan

gr karin

Giny zei

Wat een prachtige kaart Linda.
Het model kaart past perfect bij de huisjes.
Super gedaan!!

Lieve groet Giny

Plony zei

Heel leuk gemaakt...goeie uitleg erbij....Prachtig.
Fijn weekend, grts.Plony

Anoniem zei

Leuke easelkaart Linda! De huisjes komen erg mooi uit op het blauw!
Groetjes, Liselot

Marjan zei

Supergaaf kaartje, mooi zijn die witte huisjes tegen het blauw! leuk ook de tekstjes in de cirkels en de mooie swirl, een winters kaartje!

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details. Alles past perfect bij elkaar
Groetjes, Anja

Erica ♥ zei


Apart model kaart,
wel heel mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}

Angela zei

Wat een perfecte combinatie van model en afbeeldingen! Prachtige kaart Linda!

Antoinette Voorn zei

Wat leuk gedaan Linda! Schattige huisjes op je mooie easelkaart xxx en groetjes Antoinette

Glenda de Heide zei

Heel erg leuk model! En het is niet te merken dat je nooit met peel off stickers hebt gewerkt! Je kaart is prachtig geworden!

Veel liefs Glenda