Pagina's

vrijdag 19 november 2010

Mijn bloghop WINNAAR is..................

Hoi Allemaal,

Eeen poosje terug is er een bloghop geweest van de Hodge Podge Shop, uit alle reacties op mijn blog heb ik een winnaar gekozen. Mijn zoontje mocht een nummer roepen en dat was nummer 2.

En dat is Karin , Karin gefeliciteerd, als je mij je emailadres kan geven, geef ik dat weer door aan Shelley en dan neemt zij contact met je op voor je gratis stempel die je gewonnen hebt. Je kan je emailadres in het reactie veld zetten maar je mag hem ook aan mij doormailen hoor, mijn email staat in de rechter sidebar.

Als je het leuk vind kan je vast hier een kijkje nemen om iets leuks uit te zoeken.

5 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

Wil via deze weg maar even proficiat zeggen aan Karin.

Groetjes, Jaimie

Marian zei

Karin gefeliciteerd.
Groet,Marian

Karin zei

Hello Linda,
Ik kom juist thuis van een namiddagje kappersbezoek, samen met mijn kleindochter. En natuurlijk begonnen met bloghoppen. Groot was mijn verrassing toen ik jouw berichtje zag.
Hartelijk dank hoor.
Ik heb naar die mooie stempels gekeken en ik denk dat het "Bee Flower" zal worden.
Groetjes en nog een prettige avond,
Karin

Karin zei

Hey Linda,
Ik heb zopas een afzonderlijk e-mail adres aangemaakt speciaal voor de bloggers. Mijn ander houd ik liever voor mijn hondenclub en voor mijn prive.
De reden is van dit nieuw adres is om er een beetje overzicht in te houden:

reitzmann.karin@gmail.com

Ik hoop dat het werkt.
Groetjes,
Karin

Karin zei

Hello Linda,
Mijn "Digi" is reeds aangekomen. Hartelijk dank.
Zal er een leuk zomerkaartje mee kunnen maken.
Groetjes,
Karin