Pagina's

maandag 15 november 2010

Kerst doosje met notitie blaadjes

Hoi allemaal,

Ik heb een memoblok houder van de Action even gerecycled, voor de challenge bij Karen's Doodles Nederland willen ze dat je iets gaat recyclen. Dit is wel heel leuk om te doen, het afrdukje is er weer een van Karen's Doodles. De sneeuwvlokken rand heb ik met Martha Stewart ponsen gemaakt. En even het doosje uit elkaar gehaald en opnieuw gekaft met wit papier.

 Aan de binnen kant heb ik een tekst label gemaakt, de tekst heb ik ooit eens ergens gezien op internet en heb dat zelf in Word gemaakt.
 Zo was het doosje eerst.
Challenges:
Karen's Doodles iets recyclen
Cards for Men thema is dieren
Creative Insprirations iets kerst of winters

groetjes Linda


24 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Erg leuk weer Linda! Lekker frisse kleurtjes ook dit rood en wit.

Mail je mij nog even (contact button) zodat ik je de Sinterklaas freebie toe kan sturen?

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Bernadet zei

superleuk Linda.
Moet ik ook hoognodig eens gaan maken,als je ziet hoeveel losse papiertjes er hier bij de pc liggen, word je echt niet vrolijk van;)
dan is dit natuurlijk echt ideaal.
Super dat je meedoet bij Karen's Doodles NL!!

Willy's creations zei

Prachtig doosje...had er ook een tijdje terug 1 gekocht bij action...opgepimpt met pip papier...wilde nog meer gaan kopen...waren ze alweer uitverkocht.....morgen weer eens kijken...je weet maar nooit..hihi.

Groetjes,Willy

Milnie zei

wat een ontzettend leuk doosje linda! erg leuk om te zien hoe je zo iets simpels zo leuk op kan pimpen!

*Ellen* zei

prachtig hoe je dit hebt gerestyled

Marjan zei

Dit ziet er toch echt SUPERleuk uit!
Knap gedaan!


Groetjes, Marjan

jaine drake zei

This is gorgeous. What a lovely idea. Thanks for joining us at creative inspirations.

Marian zei

Hartstikke leuk
Groet,Marian

anja zei

leuk gedaan ,leuk dat je meedoet aan karen doodles nl
liefs anja

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk gedaan, ziet er heel mooi uit, leuke stempel heb je gebruikt.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een geweldig leuk doosje is dat geworden!
Fijn dat je meedoet met Karens Doodles NL!

gr. Renata

Joan Ottevanger zei

Leuk geworden zie dat je het zelfde doosje als ik heb gebruikt.Leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles NL

Unknown zei

Linda, that is so great! I love it. Shelley :D

greet zei

Wat is dit mooi en handig! Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.
Groetjes Greet

3dnadia zei

Heel mooi geworden
groetjes Nadia

Gerda zei

Leuk idee Linda!
Zo kun je van iets saai's toch iets moois maken.

Groetjes,
Gerda

Riet zei

Wat een prachtig doosje Linda.

Liefs Riet.

cristel zei

je hebt er weer iets moois van gemaakt heel leuk zo
grtjs

Karin zei

Zoals beloofd doe ik mijn ronde bij mijn blogvolgers. En ik zie jouw heel leuk doosje staan. Wat een goed idee! En mooi gedaan!
Groetjes,
Karin

Patricia St Martin zei

Wonderful card.Thank you for joining us at Cards for Men. Good luck on the challenge.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

wat heb je dat leuk veranderd, véél mooier nu hoor !!

Groetjes, jaimie

Kitty zei

Wow sooo lovely and what a fabby gift idea! I am too very into making the presents this year!

Thanks for playing along with our challenge at CFM and good luck :)

Kitty xx

majo zei

Hey Linda gefeliciteerd zeg en lache he die rendom 2 x jouw kiezen. ;) gr Majo

Pattie zei

So cute! Thanks for joining us at the Creative Inspirations Challenge blog for our Christmas/Winter Challenge!