Pagina's

donderdag 9 november 2017

geboorte box-kaart

Hoi Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een challenge van Be Challenged op Facebook. Deze keer was het een box-kaart. Nou heb ik dat model al vaker gemaakt maar hij blijft leuk en je kunt er alle kanten mee op.

Ik heb er een geboorte kaart van gemaakt, het design papier komt van de Action en de plaatjes zijn hele oude van Marianne Design. De overige dingen heb ik met de Silhouette Cameo gemaakt.


Van opzij gezien.


En natuurlijk kan hij plat verstuurd worden.


groetjes Linda

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi Linda en super lieffffff
gr karin

Anoniem zei

De boxkaarten blijven leuk om te maken. Leuk zoals je de plaatjes en Silhouette bestanden hebt gecombineerd.
Groetjes, Liselot

Ans Gilbert zei

Mooie en schattige boxcard, leuke plaatjes heb je gebruikt,
groetjes
Ans

Marjan zei

Supergaaf vind ik je boxkaart!!