Pagina's

woensdag 23 december 2015

geboorte kaart meisje

Hoi Allemaal,

Ik blijf nog even in de 3D plaatjes haha, heb er meteen maar geboorte kaartjes mee gemaakt (de jongens variant laat ik later zien haha)
Ik heb het hart gemaakt van een Cheerylynn stans, maar wel op die manier dat je een dubbele kaart krijgt. Het plaatje is van Morehead, die blijven gewoon leuk, de bloem is gemaakt met verschillende Marianne design stansjes en de strik heb ik zelf gemaakt.
Close up van de bloem. 

groetjes Linda

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

zo lief en heel erg mooi Linda
Gr Karin

Marlies zei

Een prachtige kaart. Een leuk hart model en schattig plaatje. groetjes, Marlies

Louise zei

Prachtige stans heb je gebruikt voor dit lieve kaartje!

gt.LOuise

Anoniem zei

Wat een schatje!!!
Fijne feestdagen, creatieve groetjes Gaby

PS: ik ben je nieuwe volger...:-)