Pagina's

woensdag 2 februari 2011

Ik heb een challenge gewonnen bij het Duo Challenge blog

Hoi Allemaal,

Ik heb de challenge gewonnen op het Duo Challenge blog daar ben ik natuurlijk reuze blij mee en ik vond het een hele eer want er waren zoveel mooie inzendingen, Annette stuurt een scrappakketje op en bij Jolanda mocht ik iets leuks uit haar winkeltje kiezen. Ik heb gekozen voor het patroon van een huisje (home sweet home).  Dames heel erg bedankt hoor.
En dit is de creatie waarmee ik gewonnen had, een buro bakje met een kalender erop. Ik heb deze een poosje terug al op mijn blog laten zien, maar ik stop de foto's er nog even bij.


groetjes Linda

14 opmerkingen:

cristel zei

van harte gefeliciteerd hoor maar je had ook een mooie creatie gemaakt
grtjs

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd!!
Groeten van Ageeth

Jolanda Cuper zei

Wow prachtig! Hartelijk Gefeliciteerd!
Groetjes Jolanda.

Marjan zei

Wat leuk, gefeliciteerd!

Groetjes, Marjan

anneke's creaties zei

van harte gefeliciteerd, je hebt ook wel een prachtstuk gemaakt, je bent een terechte winnaar.

groetjes anneke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd met je prijs, daar mag je ook wel trots op zijn.

groetjes jolande

Cynthia zei

Hallo Linda,

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge.

Groetjes,

Cynthia

Marian zei

Gefeliciteerd je hebt het echt verdiend
SUPER
Groetjes

majo zei

Wat leuk Linda Gefeliciteerd Meid. Fijn weekend Gr Majo

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

wauw, te gek ség, oprecht gewonnen ook hoor!! Proficiat !

groetjes, Jaimie

diana zei

hoi hoi,
van harte gefeliciteerd met je prijs, echt leuk.
groetjes diana

renate evres zei

Gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
groeten renate

Inger Harding zei

Congrats Linda!!!!!
Beautifully designed!!
Have a lovely weekend :)

♥ Hugs, Inger

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hoi linda, antwoord op je vraag, ik gebruik Aleene's Tacky Gleu, er is ook een goedkoper merk maar die vind ik niet fijn.
In het begin gebruikte ik ook gleu dots, maar dat laat inderdaad los.
Ik gebruik nu altijd Tacky gleu en tacky tape.

groetjes jolande