Pagina's

maandag 18 oktober 2010

Verschillende kaartjes

Hoi Allemaal,

Deze twee kaartjes heb ik vorige week met de oude mensjes gemaakt. Ik help ze dan met kaarten maken, ze konden kiezen welk kaartje ze wilde maken. Het knipvel is een wat ouder knipvel van Mattie (Marianne Design) maar ik blijf het een geweldig mooi knipvel vinden, als ik ze ergens zie liggen neem ik ze altijd weer mee.
 Het tweede kaartje komt van het zelfde knipvel vandaan, alleen een andere embosmal gebruikt.
 Het derde kaartje is een geval apart, ik ben zaterdag naar een knutseldag van de Appelgroep geweest, dat is een hele leuke gezellige internet groep en die kwamen nu bij elkaar om gezellig te knutselen en te kletsen. Het was echt een super dag met lekker eten en leuke workshops. Omdat ik nog nooit pergomano had gedaan ben ik dat eens gaan doen. Ik meteen heel veel bewondering voor mensen die dat doen gekregen want het is echt veel werk om te maken. Ik heb dus dit kerstkaartje gemaakt, alleen hoorde er nog een rand aan waar hele kleine kruisje geknipt moesten worden heel erg mooi zag dat eruit hoor, ik was daar braaf aan begonnen, maar mijn hand wilde niet meer verder dus ik zou het later afmaken. Ehhhh niet dus, ik heb thuis gewoon die hele rand er maar afgeknipt haha. Dus nu ziet mijn kaartje er zo uit.
groetjes Linda

8 opmerkingen:

Willy's creations zei

Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt.

Groetjes,Willy

Michelle zei

Hoi Linda,

alsnog is de pergamanokaart erg leuk geworden hoor. Fijne dag was het hé.
Lieve groetjes Michelle

cristel zei

prachtige kaarten en met pergamano ben ik gestart met kaarten maken maar toen waren er nog niet zoveel mogelijkheden als nu
grtjs

*Ellen* zei

prachtig zijn deze chique kaartjes

majo zei

Wat een mooie kaarten Linda. Fijne avond Gr Majo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er mooi uit, je kaarten, ook de pergemano kaart is heel mooi.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Linda,die plaatjes blijven toch zo mooi.

Liefs Riet.

Marian zei

Mooie kaarten de ouderen waren zeker wel heel erg blij met je
En de pergamano kaart is ook leuk. Pergamano bied heel veel mogelijkheden met grids werken is ook leuk.Maar het vergt allemaal heel veel tijd.
Groetjes Marian