Pagina's

zondag 13 maart 2022

unicorn

 Hoi allemaal,


Mijn collegaatje vroeg of ik een jaartje met een unicorn erop kon maken voor de verjaardag van haar dochtertje. Ik heb eens in mijn bestanden van de silhouette zitten snuffelen en heb dit kaartje gemaakt met meerdere losse bestanden en deze ook wat aangepast. Omdat de regenboog bijvoorbeeld maar 6 bogen had en ik er graag 7 wilde hebben. Haar naam en leeftijd heb ik uit vinyl gesneden.



Het leuke van unicorns is dat je zo lekker met glitter papier aan het werk kan. Ik had ooit eens bij de Action rollen inpak papier gekocht, of beter gezegd glitter inpak papier. Wauw deze kwamen nu goed van pas. Omdat het kleine stukjes waren om te snijden heb ik eerst dubbelzijdig tape op de achterkant geplakt en het daarna gesneden met de Silhouette camaeo. Dat ging perfect en nu kon ik de delen er zo opplakken. Het meisje was ook super blij met haar kaartje.


challenges:

Pennys papercraft challenge: anything goes using papers
girlz creative craft: geinspireerd door een song (naar het liedje: Pink fluffy unicorns dancing on rainbows, kleine waarschuwing het blijft heel lang in je hoofd zitten als je luistert haha)

groetjes Linda

8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt Linda
Gr Karin

Maria Valente zei

So sweet! Thank you for playing along at Penny's Challenges.
Hugs

Angelique zei

Prachtige unicornkaart, gaaf die glitter die maakt het extra feestelijk. Poeh, ik schrok van je bericht dat je geur en smaak nog niet helemaal terug is. Ik ruik en proef sterke smaken nu wel weer zoals knoflook.
lieve groetjes Angelique

Angelique zei

En dank je wel voor je deelname aan Girlz Creative Crafts
Angelique, dt

Kelly Schelske zei

What an adorable card Linda!

Thank you for joining us at Creative Knockouts, I hope your will play along again this week:-)

Marjan zei

Had ik deze toch bijna gemist!! Zonde, want zo'n gave kaart! Mooi zoals je die manen gedaan hebt en slim om eerst tape eronder te plakken!

chokdee777 slot zei

chokdee777 slot สำหรับสมาชิกที่ชื่นชอบความง่าย รักความสบายสบาย เพิ่มข้อจำกัดความเพลิดเพลินให้กับเกมพนันออนไลน์แบบขั้นสุดเราขอเสนอ PGSLOT เวอร์ชั่นโทรศัพท์เคลื่อนที่ ให้เสถียร

ทาง เข้า xo zei

ทาง เข้า xo เกมสล็อตออนไลน์ที่เเตกง่ายที่สุดในบรรดาเว็บสล็อตต้องมาเล่นกับเรา pgslot-th.com มีเกมให้เลือกหลากหลายรูปแบบภาพการ์ตูนสวย เด่นกว่าใครต้องเกมของระบบฝากถอนง่ายมาก