Pagina's

donderdag 26 augustus 2021

Je zal maar 50 worden

 Hoi allemaal,

Ik kwam erachter dat ik dit nog helemaal niet had laten zien op mijn blog. Een poosje geleden is een goede vriendin van me 50 geworden. Daar hoort natuurlijk een kaart en een cadeautje bij (oké een hoop lullige cadeautjes haha)

De kaart is een boxkaart en heb ik gemaakt met de silhouette cameo.



Ook de tekst op deze sleutel hanger heb ik met de silhouette gesneden uit vinyl.



Ik heb een plastic krat gekocht en daar ook een tekst van vinyl opgeplakt.

En daarna een hoop lullige cadeautjes met soms nog lulligere teksten erin gedaan. Ze vond hem geweldig leuk.





groetjes Linda

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

o super gave envelop gemaakt met die taart eruit Linda en gaaf zo'n doos met lullige spulletjes, is toch gezellig
Gr Karin