Pagina's

zondag 22 juli 2018

voor moeders verjaardag


Hoi Allemaal,

Eindelijk weer eens een blogpost van mij. Vind het wel erg jammer dat ik tegenwoordig zo weinig tijd heb door mijn opleiding en nieuwe baan, maarja nu even drie jaar investeren in een mooie opleiding en daarna er van genieten, daar doe ik het wel voor hoor.

Voor mijn moeders verjaardag maakte ik dit bordje voor op de WC. Ik heb de tekst en cactussen gemaakt met de Silhouette Cameo en gesneden uit verschillende kleuren vinyl.

De aardbeienmal van Marianne Design lag ook al een poosje nog nieuw in de kast, dus deze gebruikt voor de kaart. Doet het erg leuk bij die lieve plaatje van Morehead.

groetjes Linda

4 opmerkingen:

Cora Schram zei

Ze zijn allebei enig geworden. Het zal zeker in de smaak gevallen zijn😄

KarinsArtScrap zei

mooi allebei Linda

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart en een grappig bordje voor in de wc,
Ansx

Aartje zei

Leuk om weer iets van je te zien. En dat bordje op de wc is echt hilarisch.
Groeten, Aartje