Pagina's

donderdag 19 april 2018

forever friends

Hoi Allemaal,

Omdat ik de laatste weken alleen maar met werk en school bezig ben geweest, en eigenlijk helemaal geen tijd voor me zelf gemaakt heb (leef dus echt onder een steen), heb ik van mijn coach op school de opdracht gekregen om een ochtend per week voor me zelf in te gaan plannen om te knutselen, te wandelen of wat ik maar leuk vind om voor mezelf te doen. Ik moest daar ook een leerdoel van maken. Nou dat is best een leuk leerdoel toch ;-) Ik heb maar meteen twee dingen gecombineerd want een klasgenoot zat er even een beetje doorheen dus ik besloot een kaartje voor haar te maken even als hart onder de riem. Ons hele coach groepje heeft er nog wat liefs in gezet. Het kaartje viel erg in de smaak bij de ontvangster. En ik.........ik vond het heerlijk om weer eens lekker creatief bezig te zijn, ga ik ook echt proberen om elke week te doen, ik houd dit leerdoel maar voor langere tijd aan haha.



challenges:

Double D challenge: friendship

groetjes Linda

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooie lieve kaart Linda daar zal ze wel van opknappen

gr karin

Ans Gilbert zei

Goed plan om elke week een ochtend voor jezelf in te plannen, je hebt een hele mooie kaart gemaakt
Groetjes
Ans

Annerieke zei

Lieve kaart Linda! Je moet inderdaad af en toe tijd voor jezelf hebben, het is al druk genoeg wat je beschrijft.

Vicki zei

Such a sweet, adorable card, Linda! Thanks for joining the Double D, "Friends" Challenge.

Diane zei

Very pretty card....thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}

Barbara zei

OMGoodness! I love this huggable teddy bear on the front with the sentiment inside. Perfect for a friend. You are very creative and I sure enjoyed seeing your card. Thanks so much for joining in the fun at our Double D 'Friendship' challenge!
Barbara DT Member