Pagina's

zondag 25 maart 2018

Koolmeesjes



Hallo Allemaal,

Voor vandaag heb ik een voorjaarskaartje gemaakt, ik vond dit oude plaatje in mijn map met 3d plaatjes en vond hem te leuk om niet te gebruiken.


Ik ben begonnen met een stuk hagelwit karton van 14,8 x 29,6 cm en heb dit dubbelgevouwen.

Daarna heb ik de stans uit gestanst uit hagelwit karton en dit geplakt op een oud restje narcis geel karton.


Daarna heb ik netjes langs het randje de stans weer uitgeknipt zodat ik er een mooi geel randje omheen kreeg.


Ik heb dit geheel op de basiskaart geplakt en daarna nog een iets kleinere cirkel uit hagelwit karton gestanst en deze er ook weer op geplakt.


Daarna heb ik de takjes en vogeltjes uit hagelwit karton gestanst en deze zelf gekleurd. De vogeltjes met potloden en een doezelaar met terpentine en de takjes met distress inkt gesponst.


Vervolgens het plaatje (welke ik dus niet in 3D heb gemaakt),  de takjes en vogels op de kaart geplakt. Ook nog wat narcisgele bloemetjes gestanst en erop geplakt.


Gebruikte materialen van Papicolor:


Verder heb ik gebruikt:

Cirkel stans Yvonne Creations YC010067
Stans Marianne Design lr0457
Plaatje van Studio light
Distress inkt vintage photo en  peeled paint
Derwent pastels 32d, 35d, 6d en 67B
Terpentine en doezelaars

challenges:

De Egel: things with wings
Cutie Pie: spring cuties




7 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Wat een prachtige lentekaart Linda,
ze zullen je vast gaan missen op het blog van Papicolor,
Ansx

KarinsArtScrap zei

een prachtige vrolijke kaart Linda
Gr Karin

Marjan zei

Mooi en schattig lentekaartje, mooi gecombineerd heb je de plaatjes en stansen!

GerJanne zei

Wat een prachtig kaartje is dit in de lente kleurtjes! Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van de Egel!

GerJanne

Wendy zei

Beautiful card..Thanks for joining in with the Cuties :)
Wendy x

Hobbywinkel De Egel zei


Heel gaaf dat je meedoet met onze '#54e' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Grietje Jansen zei

Wat een schitterende kaart.
En bedankt voor de duidelijke uitleg.
Heel mooi gemaakt die takjes en vogeltjes.

Grietje