Pagina's

donderdag 16 november 2017

Gast designer Marianne Design

Hoi Allemaal,

Vandaag mag ik gast designer zijn bij het Marianne Design Challenge blog.
Het is ook een hele leuke opdracht, namelijk maak een babykaart/creatie maar niet in de kleur roze of blauw en gebruik ten minste drie Marianne Design producten.

Ik heb ervoor gekozen om met mintgroen te werken, vind ik altijd een mooie zachte kleur. Dat mijn dochter deze kaart zag zei ze meteen "hij is hartstikke schattig en als ik later een baby krijg wordt het kamertje deze kleur" mooi compliment toch.

De basis van de kaart heb ik met de Silhouette gesneden. Het vogeltje is met twee kleuren Distress inkt bewerkt. Het raampje maakt de kaart helemaal af vind ik zelf.

Aan de binnenkant van de kaart kom je dus in de babykamer terecht, het bedje klapt dan open en is toch helemaal leuk zo. Ik heb er verder niet te veel ingeplakt, alleen wat oude knipvellen van Marianne Design gebruikt. Aan het eind van de blogpost zal ik de nummers vermelden.

Een beetje van boven gezien.


En van de korte kant.


Gebruikt materiaal van Marianne Design:

Knipvel AK0043 en AK0020
stempel tekst EC0096
vogel LR0457
ballon PP1401
planten potten CR1303

groetjes Linda


5 opmerkingen:

Aartje zei

Ha Linda, het ziet er fantastisch uit, maar ben je niet een beetje vroeg met je blogpost?
Groeten, Aartje

KarinsArtScrap zei

o wat mooi Linda, super gaaf idee
Gr Karin

Scraptastisch zei

Een hartstikke mooi gdt kaartje Linda en zo bijzonder als de kaart open is...je waan je in een baby kamer, top!
xx Gerie

Angelique zei

Wauw, wat een ontzettend mooi en schattig kaartje. Heel erg leuk met het kamertje binnenin.
lieve groetjes Angelique

Marjan zei

Ook al zo'n schattig kaartje, mooi!!