Pagina's

woensdag 25 oktober 2017

Wijntje erbij.....

Hoi Allemaal,

Voor de challenge op Facebook bij de groep Be Challenged, heb ik deze kaart gemaakt. Ze hebben elke maand een leuk patroon waar je dan een kaart mee kan maken. Dit patroon zal ik nog wel vaker gebruiken want je kan er alle kanten mee op.


Ik heb cardstock van Papicolor gebruikt en het design papier komt uit een oud blokje van de Action. De stansjes en plaatjes zijn van Marianne Design. De wijnglazen heb ik eerst uit vellum gesneden en daarna uit cardstock, van het cardstock alleen een deel van het glas geknipt en deze erachter geplakt, zo is het net of er wijn in zit.



Ook leuk dat er diepte in de kaart zit en je kan hem gewoon plat versturen.

challenges:


groetjes Linda

9 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je gemaakt Linda

gr karin

Ans Gilbert zei

Prachtig Linda
Leuk hoe je de glazen hebt gemaakt.
Ik heb de kaart voor proef gevouwen van copieerpapier, maar vond hem erg klein,
groetjes
Ans

Darlene zei

Awesome design Linda ... love it! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘LEAVE it to me!’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Anoniem zei

Gave kaart weer Linda en leuk gedaan met de wijn!
Je opkikkertje en je eendjes-doosje zijn ook al zo leuk. Geen wonder dat de laatste de winnaar was bij DCL!
Groetjes, Liselot

Angela zei

Schitterende kaart Linda.... gaaf modelletje!
Wat gaaf die wijnglazen van vellum (moet ik onthouden hihi).
grt Angela

ANJA 3D zei

Prachtige kaart👌
Groetjes, Anja

Angelique zei

Schitterende kaart, leuk model en prachtig gedaan met alle wijndetails. Ook je opkikkerzakje is echt leuk geworden. Vast heel handig zo'n Cameo. Een fijn weekend.
lieve groetjes Angelique

Aartje zei

Prachtig zo'n kaart met diepte erin. Heel mooi model.
Groeten, Aartje

Marjan zei

Mooi zoals je er diepte in gebracht heb!!