Pagina's

woensdag 20 september 2017

pop-up kerstboom

Hoi Allemaal,

Ik heb een kerstkaart met een po-up kerstboom gemaakt. Dit is zo leuk om te doen en je kan er heel veel verschillende kerstkaarten mee maken, ideeën genoeg dus.

De boom heb ik met Distress Inkt groen gemaakt en de achtergrond heb ik met een sjabloon (zelf gemaakt met de Silhouette Cameo) gedaan, ook met Distress Inkt.

De plaatjes komen van een heel oud knipvel van Marianne Design, tsja soms moet je ook je oude spullen eens gaan gebruiken hè.
De voorzijde van de kaart. 
De voorzijde is kleiner dan de achterkant, dat geeft best een leuk effect aan je kaart. 
Nog even een close-up van de boom. 

challenges:

Simon says stamp: pop it up
hobbyvision: alles mag

groetjes Linda


6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat mooi en lief Linda

Gr Karin

Ans Gilbert zei

Je hebt een superleuke kerstkaart gemaakt met dit patroon,leuk om een oud knipvel te gebruiken,
Groetjes
Ans

Angelique zei

Mooie en vrolijke kerstkaart, wat een leuke verrassing binnenin. Ook je herfstkaart is mooi geworden, heel sfeervol.
lieve groetjes Angelique

Unknown zei

A really clever, fun card :) it reminds me of a children's book!

Anoniem zei

Wat een gezellige kerstkaart is dit geworden! En soms is het best wel weer leuk om oude plaatjes te gebruiken.
Ook je Papicolor creaties zijn schitterend, daar zitten heel wat uurtjes in.
Groetjes, Liselot

Marjan zei

Deze kaart heb ik gemist, soms echt geen tijd voor bloggen. Maar hoe leuk is dit! Handig dat je dan je Sil ervoor kan gebruiken,hè? En groot gelijk om oude spulletjes te gebruiken, op deze kaart zijn ze super en kwamen goed van pas!